16-10-2018, 19:14 PM
Vabariigi alguses kui sai ka autosid nagu sokke vahetatud seetõttu tuli sageli uued klotsid panna.
Treimise asemel sai auto tungrauaga üles tõstetud, käik sisse, telliskivi gaasile ja jämeda käiatükiga sai enne klotsivahetust sooned maha tõmmatud. Kui asi juba edasi arenes sai rellaka käiakettaga sama tööd tehtud, sai tunduvalt kvaliteetsem. Aga et mingi ketas oleks sellepärast viskama hakanud- ei tea mis seda tingima pidi?
Ketas oli ju omal kohal ja sinna ta ka jäi.
Piduripedaali tõmblemist tekitab esmalt ikkagi kinniroostetanud suport, ketta viskamist tekitab kas sama viga või siis olematu tolmumansetiga kinnikiiluv pidurisilinder või olen ma millestki valesti aru saanud?
Treimise asemel sai auto tungrauaga üles tõstetud, käik sisse, telliskivi gaasile ja jämeda käiatükiga sai enne klotsivahetust sooned maha tõmmatud. Kui asi juba edasi arenes sai rellaka käiakettaga sama tööd tehtud, sai tunduvalt kvaliteetsem. Aga et mingi ketas oleks sellepärast viskama hakanud- ei tea mis seda tingima pidi?
Ketas oli ju omal kohal ja sinna ta ka jäi.
Piduripedaali tõmblemist tekitab esmalt ikkagi kinniroostetanud suport, ketta viskamist tekitab kas sama viga või siis olematu tolmumansetiga kinnikiiluv pidurisilinder või olen ma millestki valesti aru saanud?