01-06-2004, 00:53 AM
s-teet Kirjutas:ega ma ka pole näindTa ei sõidaks iga kord ühte serva, tegelikult pole vahet kus see nullasend asub, võib keskel ka olla. Iga kord liigutades liidab eelmisele asendile vajalikud keerud-nõksud juurde, mitte ei käi nullist alustamas, kui juhuslikult satub nulli, siis vaatab kas on järg kogemata sassi läinud (see friggin aken ei teinud sedagi) ja siis vastavalt korrigeerib mälus olevat järge.aga tulid meelde need mersud ja bemmid ja miskõikveel, mis peavad meeles eri juhtide eelistusi istme ja rooli asendist. Et kui peres mees sõidab ja naine kah, siis seadistub vastavalt sellele, kes parasjagu roolis on. Seal ei saa küll niimoodi, et sõidab kõigepealt ühte äärde ja siis 4 sammu servast tagasi. Keegi võib niimoodi laiaks litsutud saada, kui iste maksimaalselt ühte või teise serva sõidab
Aga selle vihmasensori, mis mersudel on tahavaatepeegli taga, ehitus huvitaks küll väga, selle kruviks ka kasvõi prooviks oopelile külge. Väga tüütu on sellise pool-vihma või siis äsja lõppenud vihma ja mööduvate autode puhul seda kangi peal-kriuksub-intervall-kriuksub-maas-skeemi järgi lõpmatuseni väänata. Aga mul puudub õrnimgi idee kuidas see töötada võiks, mingi optiline meetod vist?