15-11-2018, 22:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2018, 22:41 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
just eelmine nädal ladusin ka 638 mootori kokku. Ma samuti kahtlesin kahe varda vahelises kuuli olemas olus, sest varrastel oli kuuli jäljendid/süvendid. Mina panin sinna kuuli, kas oli õige või mitte, kuid ega ta seal midagi halba ka tee (vist...)
Automaatsiduri paigaldasin nii, et kõigepealt plaat külge, siis kruvi nii sisse, et õrnalt puutub sidurivarrast. Seejärel alles tross külge.
Igatahes sai nii hea, et testsõidul sai jalahoovaga ilusti käike üles ja ala vahetatud ilma, et käsisidurit vaja kasutada. Käsisidur on hea siis, kui jalaga ei tule sujuv vedama hakkamine välja.
Osavamad jawamehed lähevad ka paigalt seistes ainult automaatsiduriga minema....
Kui nüüd pildilt midagi näha on:
Automaatsiduri paigaldasin nii, et kõigepealt plaat külge, siis kruvi nii sisse, et õrnalt puutub sidurivarrast. Seejärel alles tross külge.
Igatahes sai nii hea, et testsõidul sai jalahoovaga ilusti käike üles ja ala vahetatud ilma, et käsisidurit vaja kasutada. Käsisidur on hea siis, kui jalaga ei tule sujuv vedama hakkamine välja.
Osavamad jawamehed lähevad ka paigalt seistes ainult automaatsiduriga minema....
Kui nüüd pildilt midagi näha on:
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913