10-12-2018, 20:42 PM
(10-12-2018, 19:43 PM)Telc Kirjutas: Tjah. Viimati (ja peris ammu) sain ülekiiruse eest trahvi just berlinksi sangas öösel mööda hooldamata Tallinn-Tartut 110 ja kohati peale lastes. Mõõtmisveaga sai protokolli 19km üle, see napp pääsemine järgmisest karistusmäärast ärritas seadusesilma nii palju, et väänas selle kiirusvahemiku eest võimaliku maksimumi.Juhitavuse ja vedrustuse pehmuse suhe on Berlingol vist tõesti pirukatest parim. Kestvus on iseasi
Ma ütleks juhitavuse kohta just, et berlinks ei ole kõige alatum ja ootamatuma äraminekuga esiveoline - vähemalt plekist kuut muutub küll selgelt omamoodi närviliseks kui pidamise piir lähedal on.
Võrdlusena nt tillemad skoodad, Fabia ja Roomster on oma ülivõimendatud roolidega täiesti nulltunnetusega.
Aga pole ju ka midagi imestada, kuna tegu ju veermiku poolelt Põhukott 306ga. Mis oli klassi liider juhitavuse poolelt Ford Focuse tulekuni.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.