20-12-2018, 13:49 PM
(15-12-2018, 23:37 PM)DevilDeVille Kirjutas:Läheme ajas tagasi ja mõtleme, kes oli too ksf! tikutakus, kel oli veel ka must Põrnikas ja hall ironduke-F-body ning mäletamisel resideerus Pässa kandis nende kahe tornmaja lähistel või kusagil seal tagapool? See oli täisoriginaal ja seda hoiti juba siis teadlikult sellisena. See võis olla sajandivahetuse kant... mis oli muidugi ju iidammu(14-12-2018, 01:12 AM)Alts Kirjutas:Nu sellist taiest ma võin täiesti tasuta garažeerida Mägrafarmis. Võin lausa Kimääri kõrvale parkida vms.(12-12-2018, 15:05 PM)supp Kirjutas: firebird oli saares iron duke mootoriga pill, selle ostis meremees, oli mu isa tuttav, rääkis veel, et kui soovis lisana porilapakaid, siis oli teda usas poes nagu lolli vaadatud, üldisel oli 80nendate lõpus juba natuke lihtsam vast nende lääne pillidegaOlen aastaid rääkinud, et kui oleks veel võimalik, tuleks päästa üks 2.5 mootoriga isend. Kahjuks need kohalikud vist kõik juba V8 peal. Endal ka seda ressurssi ja kohta pole, kus sellist vähest sõidurõõmu pakkuvat isendit hoiustada.
kunagi käisin ühte volvo 66 vaatamas, selle tõi ka 80nedate alul, meremees, vana rääiks, et kõigepealt loksus see peaaegu poolaastat laevatrümmis, kolistas kõik aafikad jmuud läbi laevaga, lõpuks olevat saanud kuidagi sellise kauba teha, et mingi euroopa sadamas laaditi maha ja ta tuli sellega mööda maad eestisse
Ironduke klassikalisest pikimootoriga RWD'st peaks alles olema veel minugi omanduses olnud Monza, mis praegu peaks olema selle foorumi pääliku ksf! Svensson käes. Kuldpruun on vanametallis ja Sunbirdid olid minu mäletamisel muude mootoritega, Martini Talverallilgi käinud isend oli V6 kohe raudselt Muud irondukeid olid ju ristikatlaga edevedused transamid, keskmootoriga Fierod jms.