13-12-2018, 17:09 PM
see oli must ja asus lasnamäel
(12-12-2018, 15:05 PM)supp Kirjutas: firebird oli saares iron duke mootoriga pill, selle ostis meremees, oli mu isa tuttav, rääkis veel, et kui soovis lisana porilapakaid, siis oli teda usas poes nagu lolli vaadatud, üldisel oli 80nendate lõpus juba natuke lihtsam vast nende lääne pillidega
kunagi käisin ühte volvo 66 vaatamas, selle tõi ka 80nedate alul, meremees, vana rääiks, et kõigepealt loksus see peaaegu poolaastat laevatrümmis, kolistas kõik aafikad jmuud läbi laevaga, lõpuks olevat saanud kuidagi sellise kauba teha, et mingi euroopa sadamas laaditi maha ja ta tuli sellega mööda maad eestisse
(14-12-2018, 01:12 AM)Alts Kirjutas:(12-12-2018, 15:05 PM)supp Kirjutas: firebird oli saares iron duke mootoriga pill, selle ostis meremees, oli mu isa tuttav, rääkis veel, et kui soovis lisana porilapakaid, siis oli teda usas poes nagu lolli vaadatud, üldisel oli 80nendate lõpus juba natuke lihtsam vast nende lääne pillidega
kunagi käisin ühte volvo 66 vaatamas, selle tõi ka 80nedate alul, meremees, vana rääiks, et kõigepealt loksus see peaaegu poolaastat laevatrümmis, kolistas kõik aafikad jmuud läbi laevaga, lõpuks olevat saanud kuidagi sellise kauba teha, et mingi euroopa sadamas laaditi maha ja ta tuli sellega mööda maad eestisse
Olen aastaid rääkinud, et kui oleks veel võimalik, tuleks päästa üks 2.5 mootoriga isend. Kahjuks need kohalikud vist kõik juba V8 peal. Endal ka seda ressurssi ja kohta pole, kus sellist vähest sõidurõõmu pakkuvat isendit hoiustada.
(15-12-2018, 23:37 PM)DevilDeVille Kirjutas:Läheme ajas tagasi ja mõtleme, kes oli too ksf! tikutakus, kel oli veel ka must Põrnikas ja hall ironduke-F-body ning mäletamisel resideerus Pässa kandis nende kahe tornmaja lähistel või kusagil seal tagapool? See oli täisoriginaal ja seda hoiti juba siis teadlikult sellisena. See võis olla sajandivahetuse kant... mis oli muidugi ju iidammu(14-12-2018, 01:12 AM)Alts Kirjutas:Nu sellist taiest ma võin täiesti tasuta garažeerida Mägrafarmis. Võin lausa Kimääri kõrvale parkida vms.(12-12-2018, 15:05 PM)supp Kirjutas: firebird oli saares iron duke mootoriga pill, selle ostis meremees, oli mu isa tuttav, rääkis veel, et kui soovis lisana porilapakaid, siis oli teda usas poes nagu lolli vaadatud, üldisel oli 80nendate lõpus juba natuke lihtsam vast nende lääne pillidegaOlen aastaid rääkinud, et kui oleks veel võimalik, tuleks päästa üks 2.5 mootoriga isend. Kahjuks need kohalikud vist kõik juba V8 peal. Endal ka seda ressurssi ja kohta pole, kus sellist vähest sõidurõõmu pakkuvat isendit hoiustada.
kunagi käisin ühte volvo 66 vaatamas, selle tõi ka 80nedate alul, meremees, vana rääiks, et kõigepealt loksus see peaaegu poolaastat laevatrümmis, kolistas kõik aafikad jmuud läbi laevaga, lõpuks olevat saanud kuidagi sellise kauba teha, et mingi euroopa sadamas laaditi maha ja ta tuli sellega mööda maad eestisse
(08-01-2019, 20:28 PM)E303 Kirjutas: ... Kas keegi teab mis ajastu masinaga tegemist on kas on mingi vene sõjaväe värk või kuskilt mujalt välismaalt saadud haruldase tehnikaimega.Lumepuhur pole küll mingi eriline tehnika ime aga see masin on nii kole monstrum et vääriks täpsemat infot....olla rootslane sõjaväelennuväljalt, toodud pärast Padaoru sündmusi, Volvo ... aastaid ei teadnud müüja ka täpselt, eks ta sinna 50-60 aasta vahele jääb. Kahe mootoriga, R6 veab edasi ja diisel kütab paiskurit.
(22-02-2019, 13:16 PM)corpy Kirjutas: Üks PAZ jäi suvel mu kaamerasilma. Oli teine täitsa võssa peidetud. Jutu järgi suvilana kasutusel.
Sisse ei kippunud piiluma, aga eestpoolt alla vaadates tundus, et mootor oli juba ära rännanud.
(22-02-2019, 13:16 PM)corpy Kirjutas: Üks PAZ jäi suvel mu kaamerasilma. Oli teine täitsa võssa peidetud. Jutu järgi suvilana kasutusel.Hee, klassikalisest rehielamust otseselt põlvnevat viilkatusega autobussi polegi vist varem kohanud.