19-03-2019, 21:08 PM
Vabandan aga ei saa mitte vaiki olla....
Võtame nt. 6-pütase johni mootori. See on saadaval 135-240HP-ni. Tegelikult enamgi. Hooldevälbad kõigil 500tt. Samade protseduuridega. Hälve on ikka pehmelt öeldes rohkem kui paarkümmend kilovatti. See ''plusspaarkend'' (protsenti! muide mootori nimivõimsusest-) hiljem lisades pole ka tehase esindajate väitel mingi probleem, kui seda teha isikute poolt, kes tõesti ka teavad, mida nad teevad. Suvalist kiipi pole tõesti mõtet kasutada. Ainult remappi.
Pealegi, mootori kulumine sõltub ju lisaks palju ka keskkonnast, töö iseloomust (mootori koormamise iseloomust), masinamehest, kütusest, õlidest, masina vanusest jne jne.
(19-03-2019, 10:16 AM)v6sa Kirjutas: Jälle väike vihje põllutehnikale: teatud rohelistel, kollaste ratsatega traktoritel kestab mootor hästi. Aga kui "mõttetult alaforsseeritud mootorile" lisada kiip plusspaarikümne kilovati kättesaamiseks, tuleb igal teisel õlivahetusel ka kaanetihend ja plokikaanepoldid vahetada. Sest muidu tuleb seda tööd teha kahe õlivahetuse vahelNüüd oled küll millegiga puusse pannud. Sinu ameti juures poleks seda oodanud... Mille alusel üldistad?!?
Võtame nt. 6-pütase johni mootori. See on saadaval 135-240HP-ni. Tegelikult enamgi. Hooldevälbad kõigil 500tt. Samade protseduuridega. Hälve on ikka pehmelt öeldes rohkem kui paarkümmend kilovatti. See ''plusspaarkend'' (protsenti! muide mootori nimivõimsusest-) hiljem lisades pole ka tehase esindajate väitel mingi probleem, kui seda teha isikute poolt, kes tõesti ka teavad, mida nad teevad. Suvalist kiipi pole tõesti mõtet kasutada. Ainult remappi.
Pealegi, mootori kulumine sõltub ju lisaks palju ka keskkonnast, töö iseloomust (mootori koormamise iseloomust), masinamehest, kütusest, õlidest, masina vanusest jne jne.

