21-03-2019, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2019, 10:34 AM ja muutjaks oli oltsberg.)
(20-03-2019, 00:27 AM)motamees Kirjutas: Häste klapib siduri vedrude "nagiks". Noh paned sinna siduriplaadi peale ja venitad vedru konksud taha. Ei tea küll, miks see hää oleks.
Minu mõttepallike potsatas täpselt samasse auku. Ja minagi ei mõista, miks see hää oleks
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
Vaatame seda teemat ja sealt pärinevat pilti
Pole seal sellist asja, ei olnud ka minu aparaadi originaalsiduril. Kui see julla oleks nii tähtis, et selleta läbi ei saa, siis miks ei ole teda tehases punktkeevitusega surveketta külge pandud?
Või äkki mõeldud juhuks, kui kettad kulunud/vedrud väsinud - siis saab selle abil olukorda kompenseerida? Samas saab vedrusid ju peale keerata.
Ootan mõtteavaldusi praktikutelt. On keegi kõnealust jubinat masina küljes näinud?
EDIT: Või on tegemist abivahendiga vedrude algpositsiooni reguleerimiseks? Et paned kõigepealt selle jubina paika, venitad vedrud taha ja siis veendud, et vedrud oleksid võrdse pinge all? Kui kettad paigas, siis ju vedrusid näha ei ole.