kahveltõstuk Linde H-40 probleem
#5

Kas on juba ühisanum või veel vana kooli elektriline KSP?

Ühisanumaga on lihtne: lased suvalise pihustitoru lahti ja annad võtit paarikümne sekundi kaupa. Kolmandal-neljandal üritusel võiks tulema hakata.

Kui on rootorpump, siis võib ka ühe lahti lasta, aga ridapumbal võiks kõik pihustitorud lahti lasta ja siis samamoodi kedrata.

Vaeva vähendamiseks võiks kütusefiltri täis valada pudelist. Kui võimalik, võiks autorehvist (või regulaatoriga kompressorist) baari-paar rõhku paaki lasta.

Paraku on alati võimalus, et paaki kuivaks lastes tõmmati süsteemi paagisolnud konn ja nüüd tuleb suuremat remonti teha. Samas - õnne peab ka olema ja ehk saab niisama elu sisse.

Igasuguste gaasidega käimaajamisel on abiks, kui protseduuri teha kahekesi: üks annab starterit ja teine doseerib kuni sekundiste sutsakatega gaasi nii, et mootor pöördeid plaginal üles ei võtaks, aga veel käima jääks. ETTEVAAATUST, nüüdisaegne mootor tõmbab kole kergesti kolvile praod sisse säärase vägivalla peale.

Ma ei saa jätta lisamata: õppige teiste vigadest: laenatud masina (eriti loata võetu) paaki peab alati enne endale eeldatavasti vaja mineva juurde valama. Ma tean seda tunnet liigagi hästi... Sad
Vasta


Sõnumeid selles teemas
kahveltõstuk Linde H-40 probleem - Autor: E303 - 23-03-2019, 01:40 AM
RE: kahveltõstuk Linde H-40 probleem - Autor: IIIFFFAR - 23-03-2019, 03:07 AM
RE: kahveltõstuk Linde H-40 probleem - Autor: IIIFFFAR - 23-03-2019, 03:14 AM
RE: kahveltõstuk Linde H-40 probleem - Autor: hundu615 - 23-03-2019, 09:05 AM
RE: kahveltõstuk Linde H-40 probleem - Autor: v6sa - 23-03-2019, 09:49 AM
RE: kahveltõstuk Linde H-40 probleem - Autor: kuno666 - 23-03-2019, 10:38 AM
RE: kahveltõstuk Linde H-40 probleem - Autor: muska71 - 23-03-2019, 12:34 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne