23-04-2019, 10:55 AM
O1 ehk KERGhaagis EI KOOSTA autorongi, seega B-kat on 3500+750kg kokku. Lubatud pidutita haagise ja TEGELIK kaal peab klappima. Enamusele uutele käuladele pole 750kg üldse lubatudki. Mul turbodiisel zafiirik näiteks 650kg
O2, mis EI OLE kerghaagis, moodustab autorongi. Siis peab olema täidetud paar tingimust: KOGU autorongi täismass kuni 3500kg, haagis peab olema reaalkaaluliselt ka lubatud vedada. Näiteks näiteks auto ehk veduk täismass passis 2000kg, haagis täismass 1450 kg, lubatud piduriga haagis vedada 1400 kg ehk reaalne autorongi kaal ei tohi olla üle 3400kg ja haagise tegelik kaal 1400kg!
Kood96: B-auto + O2 haagis aga täismasside summa kuni 4250kg, muud tingimused samad eelmisega. See käib paljude maasturite ning kaubabusside kohta, kes tahavad näiteks haagissuvilaid vedada. See on selline suhteliselt mõttetu lisandus sest "lisaklausleid" tehnikale on liiga palju. A'la 3000kg täismass ja 1250kg haagis - selliseid lambikaaludega haagiseid ongi just tigumajade hulgas. Neid piduriga 750kg O1 ja 1000/1200kg O2 haagiseid on imevähe. Ja need, mis on, on siis ülispetsiifilised mikrohaagised, nagu see Respo oma näiteks. See on põhimõtteliselt tehtud oma mõõtudelt ja kaalult Avandi 200-seeria vedamiseks suure maasturi/kaubiku sabas kood96'ga ja teiste normautode sabas B-kati juhtimisõigusega.
O2, mis EI OLE kerghaagis, moodustab autorongi. Siis peab olema täidetud paar tingimust: KOGU autorongi täismass kuni 3500kg, haagis peab olema reaalkaaluliselt ka lubatud vedada. Näiteks näiteks auto ehk veduk täismass passis 2000kg, haagis täismass 1450 kg, lubatud piduriga haagis vedada 1400 kg ehk reaalne autorongi kaal ei tohi olla üle 3400kg ja haagise tegelik kaal 1400kg!
Kood96: B-auto + O2 haagis aga täismasside summa kuni 4250kg, muud tingimused samad eelmisega. See käib paljude maasturite ning kaubabusside kohta, kes tahavad näiteks haagissuvilaid vedada. See on selline suhteliselt mõttetu lisandus sest "lisaklausleid" tehnikale on liiga palju. A'la 3000kg täismass ja 1250kg haagis - selliseid lambikaaludega haagiseid ongi just tigumajade hulgas. Neid piduriga 750kg O1 ja 1000/1200kg O2 haagiseid on imevähe. Ja need, mis on, on siis ülispetsiifilised mikrohaagised, nagu see Respo oma näiteks. See on põhimõtteliselt tehtud oma mõõtudelt ja kaalult Avandi 200-seeria vedamiseks suure maasturi/kaubiku sabas kood96'ga ja teiste normautode sabas B-kati juhtimisõigusega.