28-04-2019, 22:17 PM
Tuhlasin oma varuosa riiulites mis ma tuhlasin, aga õiget asja ei leidnud. Avastasin, et mul on küll riiuli all täiesti komplektne sapaka mootor koos käigukastiga, seal peal ka kobe karpa, aga mitte seda ma ei otsinud. Mul oli vanasti kolmese E30 bemari 1.8 mootorile peale pandud audi 80 ühelõõriline karpa, sest orginaal koos oma vaakumiga oli paras ikaldus. Käis bemar nagu kellavärk ja kütet ka nuusutas võrredes vana vaakumtehasega. Sama ühelõõriline oli ka hiljem golf II peal, kus orginaal pierburg 2E2 enam omi kohustusi täita ei suutnud. Tean, et olen aja jooksul selliseid nö "lollikindlaid" asju kõrvale pannud, aga näedsa, võta näpust, ju siis ära jaganud taas aja jooksul või mõnel töömehel "vaja" olnud.
Seega ei oskagi nüüd seisukohta võtta, kas teha see karpa korda, võtte teise mootori pealt paremas seisukorras karpa või siis otsida mõni asjalikum jupstükk sinna.
Sai põhja alla ka vaadatud põhjalikumalt ja piduri torusid on küll eriline "tormoz" paigaldanud. Suures osas lähevad seega uued torud.
Seega ei oskagi nüüd seisukohta võtta, kas teha see karpa korda, võtte teise mootori pealt paremas seisukorras karpa või siis otsida mõni asjalikum jupstükk sinna.
Sai põhja alla ka vaadatud põhjalikumalt ja piduri torusid on küll eriline "tormoz" paigaldanud. Suures osas lähevad seega uued torud.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB