01-05-2019, 20:49 PM
Mul rohkem kokkupuuteid pole olnud aga ma olin Opelis tegev siis, kui me eelmise sajandi lõpul 100 Astrat Politseile müüsime. Ja minu asi oli lisaks tollile ka ARK. Seega sai Mäealuse platsi vahet mitu korda joosta, sest helisignaali tugevust mõõdeti väga täpselt ja selleks oli oma reeglistik ehk siis standard olemas. Ma ei usu, et täna oleks asi kuidagi lõdvem? Või ongi numbrilisi näite standardis nuditud, et "keegi ei ehmataks"? Juba 20+ aastat tagasi tuli BaltMotorsis sireenipasunad õigeks keerata, et lärm välja kostuks. See oli asi, mida päriselt-päriselt mõõdeti ja kontrolliti, sest op.autod saavad ju ühekordse tüübivastavuse! Täna on nänni veel kordi rohkem, mis kõik peab ohutusele vastama. K.a. kogu see arvutite paneel kunde ees, mis ei tohi turvapatju takistada jne. Täna võib see op.auto regamine tõsine peavalu olla.