12-05-2019, 09:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2019, 09:24 AM ja muutjaks oli Qunts.)
(12-05-2019, 00:45 AM)mossepower Kirjutas:(11-05-2019, 22:25 PM)zazik Kirjutas: See 966 on mingi huvitav vahepealne versioon. Uus kere, aga vana sisu.Sellise tagapaneeli, tagurdustulede, sisu (istmed, armatuur) ja uuetüübi kütusepaagi (40l ja tankimisava kapoti all) korral sobiks antud isend 966-e esivõrega aastasse 1972 ja lennukiga aastatesse 1973 ja edasi. Kuskil nende kahe aasta vehel/jooksul toimus auto ninas vastav muutus. Ka kõrvad läksid umbes samal ajal pikast lühikeseks.
Nina peal on "lennuk" mitte pikk liist koos suunatuledega? Kõrvad pikad või lühikesed?
Tagastange otsad on küll külge sattunud 1976 kuni 1981 aasta sapaka oma. Originaalis peaksid need musta värvi olema.
Muidu igati kena isend!
Ei tundu 966 olema.
966 oli lühikese numbri jälg stansitud, oli tankimine ava väljaspool mitte kapotti all, ei olnud tagurdustulesid, siduri pedaal oli trossiga mitte hüdrauliline, esitiibadel puudusid küljepeal väikesed suunatuled ja lähitule all olevad suunatuled olid valged, esipõll erines täielikult 968 omast.
Minu arvamus, et tegu on 968A-ga. Jne.
Väga korralik isend tundub muidugi olevat.