14-06-2004, 14:28 PM
papist tihendite paksust mõõdetakse ikka kümnendikes. aga ka see võib jama tekitada. käigukastiga on lihtsam, sest tavaliselt annab laagrite alla seibe panna ja niimoodi telgloksud paika saada. raskem on väntvõlliga.
papp aga selle pärast, et see vene mootorite poolte tihedus on üks suur õnneasi. võta üks rihtplaat ja vaata, kas pinnad ikka on 100% siledad. kui pole, siis võib see hermeetik seal metallpindade vahel lohu kohal aegapidi järgi anda küll.
kui aga pinnad on ideaalselt siledad, siis ei taha miski vägi seda silikooni seal vahel enam kinni hoida ja kokkusurumisel pressib selle ilusti välja. seetõttu olen minagi jäänud karteripoolte kokkupanekul truuks immutatud papptihendile.
üks nõuanne veel - ära päris värsket silikooni kokku suru, lase tal natuke teheneda ka. muidu pressib kohe kõik välja.
papp aga selle pärast, et see vene mootorite poolte tihedus on üks suur õnneasi. võta üks rihtplaat ja vaata, kas pinnad ikka on 100% siledad. kui pole, siis võib see hermeetik seal metallpindade vahel lohu kohal aegapidi järgi anda küll.
kui aga pinnad on ideaalselt siledad, siis ei taha miski vägi seda silikooni seal vahel enam kinni hoida ja kokkusurumisel pressib selle ilusti välja. seetõttu olen minagi jäänud karteripoolte kokkupanekul truuks immutatud papptihendile.
üks nõuanne veel - ära päris värsket silikooni kokku suru, lase tal natuke teheneda ka. muidu pressib kohe kõik välja.