19-07-2019, 10:17 AM
Suvi veel kestab ja tõstan teemat. Lihtsalt teadmiseks paljudele, kelle jaoks on kõik Al. kärud kas aiakärud, või jalgrattahaahis-kärud. Varajasest Põrsapõlvest 60-70 aastatel on meelde jäänud oma vanemate suvilaehitamisest ja põllumajandusest peenarde vahel, et oli vajadus aiakäru järele ja siis oli valida 1 rattaline ehituskäru, 2 rattalise raske plekist käru ja Al.käru vahel, mis oli kõvasti kallim ja valmistatud Jugoslaavias vist ja sai ka jalgratta taha aretada. (mingi sots maa oli). Hilisemalt võime märgata, et NSVL hakkas ise selliseid tootma
Pildilt on näha erinevused aia ja jalgratta käru vahel.
1.Tõmbamis- lükkamis toru on erineva kujuga,
2. toru kinnitus on erinev
3.ja aiakärul puuduvad punased helkurid
4. ratta rummud võivad olla eri aastakäikudel erinevad.
Pildil olevad käru osad on realiseerimisel Lasnakoskis.
Pildilt on näha erinevused aia ja jalgratta käru vahel.
1.Tõmbamis- lükkamis toru on erineva kujuga,
2. toru kinnitus on erinev
3.ja aiakärul puuduvad punased helkurid
4. ratta rummud võivad olla eri aastakäikudel erinevad.
Pildil olevad käru osad on realiseerimisel Lasnakoskis.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA