25-07-2019, 21:38 PM
(25-07-2019, 18:12 PM)viplala Kirjutas: Kui vaadata tänapäeva ja tänast turbomootorit ning veega gaaside jahutamist, siis isegi sellises süsteemis peaks olema tavaline intercooler suurema kasuteguriga kui vee söötmine silindrisse, sest vee aurud võtavad oma ruumi silindris lihtsalt ära ja kasu on küsitav intercooleri kõrval, mis jahutab õhku nii, et ruum alles jääb õhu või kütusesegu jaoks, mis omakorda tõstab reaalselt võimsust tänu kasuliku materjali lisandumisele.51 puhul pakuks et võis aurustuva veega küttesegu jahutamisest kasu olla sisselaske kollektori asukoha pärast?
Teisisõnu, vesi ei tekita iseenesest suuremat energiahulka kütusest vaid ainult jahutab gaaside tempi, samas võttes enda alla suure osa kasulikku ruumi silindris. Vabalthingavatel mootoritel peaks olema üsna kahjuliku tegevusega võimsuse suhtes.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.