06-08-2019, 09:21 AM
Kui on selline silt küljes, siis seal ju kirjas, et remonditud mootor.
R6 mootorid on muidu üsna lollikindlad. Remontmõõte oli ikka 3 ja neljandaks võis ehk originaalmõõtu lugeda.
Nende mootorite nõrgad kohad on just nii raam-, kui kepsusaaled.
Plokikaane tihend 3 ja 4 silindri vahelt. Seal on teda väga vähe. Ei tohi kuivale jääda.
Ja ei saa ka märkimata jätta, et tänapäevase kange bensiiniga kipuvad väljalaskeklapid ära põlema.
Need mootorid olid mõeldud A-72 bensiinile.
Nende mootorite tootmisest ja ka kapremondist on ikkagi möödas 30 + aastat. Nii, et vahet pole.
Arvatavasti pole ka teada, kuidas nende mootoritega enne ümber on käidud. Parem ikka ise sisse vaadata.
R6 mootorid on muidu üsna lollikindlad. Remontmõõte oli ikka 3 ja neljandaks võis ehk originaalmõõtu lugeda.
Nende mootorite nõrgad kohad on just nii raam-, kui kepsusaaled.
Plokikaane tihend 3 ja 4 silindri vahelt. Seal on teda väga vähe. Ei tohi kuivale jääda.
Ja ei saa ka märkimata jätta, et tänapäevase kange bensiiniga kipuvad väljalaskeklapid ära põlema.
Need mootorid olid mõeldud A-72 bensiinile.
Nende mootorite tootmisest ja ka kapremondist on ikkagi möödas 30 + aastat. Nii, et vahet pole.
Arvatavasti pole ka teada, kuidas nende mootoritega enne ümber on käidud. Parem ikka ise sisse vaadata.