06-08-2002, 08:18 AM
Üldiselt jah nii, et umbes pööretel üle 2500 hakkab üks silinder tagant kaduma. Kui lasta pöörded alla ja natuke sõita rahulikult, siis olukord normaliseerub ja saab veits aega ka kiiremini sõita.
Eile vaatasin (st. üritasin vaadata) üle küünlad. Üks piip oli normaalne peal ja selle sain ka kätte, teine aga oli siuke imelik tumepunane koonuspiip (kunagi nimetati neid vist raadiohäirete summutiks). Ja seda viimast ma kätte ei saanudki. Täna tuleb karmimad meetmed käsile võtta, mispeale läheb muidu ka uut piipu ja piibujuhet sinna vaja. Ehk on asi ka selles. Kui ei, siis lähen kontaktide kallale :???
Eile vaatasin (st. üritasin vaadata) üle küünlad. Üks piip oli normaalne peal ja selle sain ka kätte, teine aga oli siuke imelik tumepunane koonuspiip (kunagi nimetati neid vist raadiohäirete summutiks). Ja seda viimast ma kätte ei saanudki. Täna tuleb karmimad meetmed käsile võtta, mispeale läheb muidu ka uut piipu ja piibujuhet sinna vaja. Ehk on asi ka selles. Kui ei, siis lähen kontaktide kallale :???