02-10-2019, 23:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2022, 23:46 PM ja muutjaks oli 2715.)
Kuna teatavasti kipub Belarusi sidur ajapikku raskeks muutuma siis sai kõik raskelt liikuvad asjad laagrite peale tehtud sest see uuema aja sidurivõimendi ei pidanud hea asi olema.
Näiteks pedaaal sai sellised laagrid:
Siduri survelaagri võll aga sellised:
Muidu ei olekski ehk liiga raske, kuid tahaks pedaali käigu nii väikseks saada et sidurit ei pea terve jalaga opereerima vaid saab kanna maha jätta.
Selleks sai ülekannet kiiremaks tehtud ja välja mõeldud teise ülekandega servomehhanism ja see oleks pedaali võllile nii kõva survet avaldanud et siduriga koos oleks pidur alla tulnud.
Loomulikult said kõik liikuvad asjad omale määrdeniplid ja tihendid et määre sees püsiks.
Siduri lahutamiseks vajalik jõud aga vähenes 3 kg võrra mis ehk polegi suur number, kuid lahutades sidurit 100 korda päevas saaks selle säästetud jõuga ka paremat teha.
Kuna sõiduautol on siduri lahutamiseks vaja 6kg jõudu, siis ka traktoril võiks see jääda sinnakanti mitte olla kordi suurem.
Survelaagrit tahtsin ka uut osta kuid laagrid tundusid olema kehvad ja laagri puks, kuhu on pandud ka määrdenippel on see määrimise asi poolikuks jäänud sest määre läheb laagrisse aga mitte liugpinnale millega ta toru peal libiseb.
Igatahes vanal laagril see oli ja laager, kuigi valmistatud aastal 67 oli märksa väiksema loksuga ja korraliku vilttihendiga ning arvatavasti käib see veel aastaid.
Näiteks pedaaal sai sellised laagrid:
Siduri survelaagri võll aga sellised:
Muidu ei olekski ehk liiga raske, kuid tahaks pedaali käigu nii väikseks saada et sidurit ei pea terve jalaga opereerima vaid saab kanna maha jätta.
Selleks sai ülekannet kiiremaks tehtud ja välja mõeldud teise ülekandega servomehhanism ja see oleks pedaali võllile nii kõva survet avaldanud et siduriga koos oleks pidur alla tulnud.
Loomulikult said kõik liikuvad asjad omale määrdeniplid ja tihendid et määre sees püsiks.
Siduri lahutamiseks vajalik jõud aga vähenes 3 kg võrra mis ehk polegi suur number, kuid lahutades sidurit 100 korda päevas saaks selle säästetud jõuga ka paremat teha.
Kuna sõiduautol on siduri lahutamiseks vaja 6kg jõudu, siis ka traktoril võiks see jääda sinnakanti mitte olla kordi suurem.
Survelaagrit tahtsin ka uut osta kuid laagrid tundusid olema kehvad ja laagri puks, kuhu on pandud ka määrdenippel on see määrimise asi poolikuks jäänud sest määre läheb laagrisse aga mitte liugpinnale millega ta toru peal libiseb.
Igatahes vanal laagril see oli ja laager, kuigi valmistatud aastal 67 oli märksa väiksema loksuga ja korraliku vilttihendiga ning arvatavasti käib see veel aastaid.