09-10-2019, 23:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2022, 00:08 AM ja muutjaks oli 2715.)
Poes täiesti vabalt müüdi sellist väljavõtet koos siduriga, millel võiks täna peatuda.
Nimelt poes ei olnud kohapeal muid variante kui vana tüüpi sidur ja uut tüüpi mõlemad väidetavalt valgevene omad.
Kaasaegset taldrikvedruga sidurit oleks saanud tellida, kuid tarneaega ei osanud keegi ütelda ja kuna 3 korda kallim kui tehase versioon sidurist siis jäi see tellimata.
Vana tüüpi sidurikorvil aga olid käpad eriti koledad ja keskmine nuutpuks silmaga nähtavalt kõver siis jäi üle uus tüüp, mida oli 2 eksemplari, millest üks sai kohe välja praagitud sest seal olid need plekist lehed mis surveplaati kinni hoiavad kõverad.
Teisel muid vigasid ei paistnud kui lahtised needid, mis nuutpuksi kinni hoiavad ja need said üle koputatud.
Edasi läks huvitavaks tasakaalustamisel sest kui hooratas oli peaaegu tasakaalus tahtes ehk 7-8 grammi auke puurida siis korvi hooratta külge keeramisel avanes selline pilt:
Seal küljes ripuvad padrunid 32, 30 ja 27...
Selle niimoodi kokku oleks pannud oleks asi kole olnud.
Sai talle niipalju auke puuritud kui võimalik oli ja no ei mahu rohkem kui pool sellest massist kuhugi ära.
Lõpuks sai pool raskust lihtsalt poltide ja mutritena ääre külge pandud ja tasakaalu ta sai kuid augud olid täis.
Sidurikettaga läks aga sedasi, et väidetavalt tehase ketas ja katted olid ka sel kõige korralikumad ning südamik terasest mitte malmist nagu teistel tundus olema.
Muidugi kodus neete vaadates oli keegi neile näpuga peale vajutanud et välja ei kukuks.
Need said üle needitud ja muid hädasid ei tundunud tal olevat.
Kokku pannes tuli veel üks üllatus välja:Nimelt selline sidurikorv ei mahu 50 sidurikojas ringi käima ja selleks pidi reguleerpoltide fiksaatoritel seibid alt võtma ja sidurikoda paari millimeetri jagu käiama kuid ära ta mahtus.
Proovikäivitusel oli aga tulemus seda vaeva väärt sest vibratsioon puudub.
Mootor sai ka uus koos Garreti vilega pandud, kuid sellest mõni teinekord.
Nimelt poes ei olnud kohapeal muid variante kui vana tüüpi sidur ja uut tüüpi mõlemad väidetavalt valgevene omad.
Kaasaegset taldrikvedruga sidurit oleks saanud tellida, kuid tarneaega ei osanud keegi ütelda ja kuna 3 korda kallim kui tehase versioon sidurist siis jäi see tellimata.
Vana tüüpi sidurikorvil aga olid käpad eriti koledad ja keskmine nuutpuks silmaga nähtavalt kõver siis jäi üle uus tüüp, mida oli 2 eksemplari, millest üks sai kohe välja praagitud sest seal olid need plekist lehed mis surveplaati kinni hoiavad kõverad.
Teisel muid vigasid ei paistnud kui lahtised needid, mis nuutpuksi kinni hoiavad ja need said üle koputatud.
Edasi läks huvitavaks tasakaalustamisel sest kui hooratas oli peaaegu tasakaalus tahtes ehk 7-8 grammi auke puurida siis korvi hooratta külge keeramisel avanes selline pilt:
Seal küljes ripuvad padrunid 32, 30 ja 27...
Selle niimoodi kokku oleks pannud oleks asi kole olnud.
Sai talle niipalju auke puuritud kui võimalik oli ja no ei mahu rohkem kui pool sellest massist kuhugi ära.
Lõpuks sai pool raskust lihtsalt poltide ja mutritena ääre külge pandud ja tasakaalu ta sai kuid augud olid täis.
Sidurikettaga läks aga sedasi, et väidetavalt tehase ketas ja katted olid ka sel kõige korralikumad ning südamik terasest mitte malmist nagu teistel tundus olema.
Muidugi kodus neete vaadates oli keegi neile näpuga peale vajutanud et välja ei kukuks.
Need said üle needitud ja muid hädasid ei tundunud tal olevat.
Kokku pannes tuli veel üks üllatus välja:Nimelt selline sidurikorv ei mahu 50 sidurikojas ringi käima ja selleks pidi reguleerpoltide fiksaatoritel seibid alt võtma ja sidurikoda paari millimeetri jagu käiama kuid ära ta mahtus.
Proovikäivitusel oli aga tulemus seda vaeva väärt sest vibratsioon puudub.
Mootor sai ka uus koos Garreti vilega pandud, kuid sellest mõni teinekord.