24-10-2019, 21:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2022, 23:55 PM ja muutjaks oli 2715.)
Huvitav kas selline käsipiduri lahendus oleks seaduslik kasutada?
On ju Mtz-50 ka käsipidur sellise lahendusega kus pedaali ülesliikumine tõkestatakse mehaaniliselt ja selleks peab traadist rõngast poritiiva peal sikutama.
Õnnetuseks aga pole tehas suutnud ära lahendada mismoodi mõlemad pidurid peale jääks kui pedaalid riiviga ühendatud ei ole ja seal toimib seisupidur ainult ühele rattale.
Ma suutsin selle panna toimima sõltumatult mõlemale rattale, mis on oluliselt ohutum lahendus.
Maast sikutatavat kangi ei taha kasutada sest see jääks uksest käimisele ette ja oleks väga ebamugav kasutada.
Praeguse idee järgi peatumisel vajutad nagunii pidurit ja kui samal ajal tõmmata linki poritiival jääbki pidur peale ja kohaltminnes kui pedaale vajutada tuleb automaatselt maha.
Ei pea peatudes kummarduma üle kangide maast käsipidurit tõmbama ja pärast maha laskma.
Jagaja aga sai sellise koha peale:
Voolikuid on võimalik tagant ühendada ja kahe sektsiooni kangid tahaks ka taha poritiiva peale dubleerida et oleks mugav asju haakida.
Tahaks panna kohe 62cc pumba, kuid seda õli oleks liiga palju sest jagaja läbilaskevõime on 80 l/min...
On ju Mtz-50 ka käsipidur sellise lahendusega kus pedaali ülesliikumine tõkestatakse mehaaniliselt ja selleks peab traadist rõngast poritiiva peal sikutama.
Õnnetuseks aga pole tehas suutnud ära lahendada mismoodi mõlemad pidurid peale jääks kui pedaalid riiviga ühendatud ei ole ja seal toimib seisupidur ainult ühele rattale.
Ma suutsin selle panna toimima sõltumatult mõlemale rattale, mis on oluliselt ohutum lahendus.
Maast sikutatavat kangi ei taha kasutada sest see jääks uksest käimisele ette ja oleks väga ebamugav kasutada.
Praeguse idee järgi peatumisel vajutad nagunii pidurit ja kui samal ajal tõmmata linki poritiival jääbki pidur peale ja kohaltminnes kui pedaale vajutada tuleb automaatselt maha.
Ei pea peatudes kummarduma üle kangide maast käsipidurit tõmbama ja pärast maha laskma.
Jagaja aga sai sellise koha peale:
Voolikuid on võimalik tagant ühendada ja kahe sektsiooni kangid tahaks ka taha poritiiva peale dubleerida et oleks mugav asju haakida.
Tahaks panna kohe 62cc pumba, kuid seda õli oleks liiga palju sest jagaja läbilaskevõime on 80 l/min...