08-11-2019, 22:16 PM
Kaheksakümnendate keskel noore insenerina pärisautot endale lubada saanud ja liiklusvahendiks oli kakskümmend aastat vana M408. Enamus rehve selle auto all olid vähemalt neli korda protist läbikäinud ja sõit käis kuni rehv pauguga ribadeks lendas. Mingil hetkel oli õnn tutvuste kaudu hankida ainult kuupalga eest kaks uut rehvi.
Tegemist oli 6,40-13 mõõtu ehk piruka rehvidega ,mis olid toodetud Jerevani rehvitehases ?. Peale kaht nädalat uute kummidega sõitu sattusin auto alla vaatama ja pilt mis sealt avanes oli küllaltki huvitav. Tundus ,et rehvid koosnesid enamjaolt tahmast ,sest sisekumm punnitas mitmest kohast rehvi küljepealt koordiniitide vahelt välja . Võtsin uued rehvid muidugi alt ja viskasin vihaga pagasnikusse. Paar päeva hiljem oli mingid pätid paneelikate vahel seisnud auto pagasniku lahti kangutanud ja mõlemad rehvid tuuri pannud. Midagi pole õelda ,olid ilusad ajad.
Tegemist oli 6,40-13 mõõtu ehk piruka rehvidega ,mis olid toodetud Jerevani rehvitehases ?. Peale kaht nädalat uute kummidega sõitu sattusin auto alla vaatama ja pilt mis sealt avanes oli küllaltki huvitav. Tundus ,et rehvid koosnesid enamjaolt tahmast ,sest sisekumm punnitas mitmest kohast rehvi küljepealt koordiniitide vahelt välja . Võtsin uued rehvid muidugi alt ja viskasin vihaga pagasnikusse. Paar päeva hiljem oli mingid pätid paneelikate vahel seisnud auto pagasniku lahti kangutanud ja mõlemad rehvid tuuri pannud. Midagi pole õelda ,olid ilusad ajad.