10-11-2019, 20:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2019, 20:13 PM ja muutjaks oli Formika.)
9 kuud + mõni päev pole stiimulit ja tahtmist olnud selles postituses sõna võtta. Kogu projekt jooksis kiiva ja probleeme oli kuhjaga. Pealegi sai kogu aur lastud GAZ 11-40 projektile, mis tundus palju huvitavamana. Nüüd nagu teada sõitis kogu GAZ 11-40 ja 11-73 projekt Venemaale ja mis mulle jäi. Ford Model 78 raam koos mootori, käigukasti ja kogu käiguosaga. Seda mootorit sai ka müügiks pakutud, aga tuli paar väga madalat pakkumist, mis arvestades seda, kui palju olin vaeva näinud ja mis hinnaga selle loo peakangelasele olin mootori saanud, tundus 1937a. täiskomplektse töökorras mootori kohta ebarealistlikult vähe. Ja nüüd saatuse irooniana oli mul neid 1937 a. mootoreid kaks. Lisaks sai suvel soetatud veel üks Tallinna lähedal resideeruv M1. Ehk siis minu kätte oli koondunud Eestis olevatest M1-st 50 %.
Üks siis kadunud Heinsare kogus, millele on omistatud must number ja teine kusagil Raplamaal. Kratsisin kukalt, mis nüüd ette võtta, kui poiss andis nõu, ehita 2 KGB M1-te, sul ju kõik olemas ja ühele kindlasti tahtjaid ka piiri taga. Seedisin seda mõtet paar päeva ja asi hakkas mulle järjest rohkem meeldima. Kuigi Tallinnast ostetud M1 oli originaal mootoriga (käigukast GAZ A-lt), pidurid Pobi omad, siis muus osas väga originaalselt säilinud. Tegelikult ostsin selle oma M11 projekti doonoriks. Ka tundus kahe samasuguse auto ehitamine oluliselt kergendavat projekti läbiviimist. Nüüd saan nullist lahendada mootori ja roolikarbi vahelise probleemi. Esimesed katsetused mootoriga olid edukad. Igatahes see probleem saab lahenduse. Siis saab ka selle loo peategelasel ilma rumalusi tegematta selle probleemi lahendada. Kuna praegu hakkan tegelema M1V8 nr 2-ga ja nr 1 jääb veel kevadet ootama, siis uut teemat ei hakka tegema, kuna tegu kahe täiesti, no 95%-liselt identsete autodega, siis edaspidi selguse huvides Projekt 1 ja Projekt 2. Korraga pole jõudu ja vahendeid mõlemaid ette võtta. Lähiajal proovin ka pildiseerija selle tegemistest üles panna.
Üks siis kadunud Heinsare kogus, millele on omistatud must number ja teine kusagil Raplamaal. Kratsisin kukalt, mis nüüd ette võtta, kui poiss andis nõu, ehita 2 KGB M1-te, sul ju kõik olemas ja ühele kindlasti tahtjaid ka piiri taga. Seedisin seda mõtet paar päeva ja asi hakkas mulle järjest rohkem meeldima. Kuigi Tallinnast ostetud M1 oli originaal mootoriga (käigukast GAZ A-lt), pidurid Pobi omad, siis muus osas väga originaalselt säilinud. Tegelikult ostsin selle oma M11 projekti doonoriks. Ka tundus kahe samasuguse auto ehitamine oluliselt kergendavat projekti läbiviimist. Nüüd saan nullist lahendada mootori ja roolikarbi vahelise probleemi. Esimesed katsetused mootoriga olid edukad. Igatahes see probleem saab lahenduse. Siis saab ka selle loo peategelasel ilma rumalusi tegematta selle probleemi lahendada. Kuna praegu hakkan tegelema M1V8 nr 2-ga ja nr 1 jääb veel kevadet ootama, siis uut teemat ei hakka tegema, kuna tegu kahe täiesti, no 95%-liselt identsete autodega, siis edaspidi selguse huvides Projekt 1 ja Projekt 2. Korraga pole jõudu ja vahendeid mõlemaid ette võtta. Lähiajal proovin ka pildiseerija selle tegemistest üles panna.