15-11-2019, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2019, 11:45 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Millega te roolis olles tegelete, kui teil rehvi lõhkemisel auto teelt kaob, nagu purujutt? Magate või?
Jääl võib küll kaldepoolse rehvi altminek pöördumatult teelt ära viia, aga kuulge, see ei juhtu ju mitte sekundiga, vaid paari-kolme jooksul. Peale pauku jätkab auto pea sekundi endises suunas.
Krusadega on suti teine lugu - kui ikka täiskoorma all läheb kurvi või kalde "alumine" rehv eest, siis võib olla ohutum lasta põllule ära, selmet iga hinna eest teel hoides lõpetada allamurtud veljega kraavis külili...
Mugav ega meeldiv rehvi lõhkemine muidugi pole. On neid matakaid üle elatud küll. Kunagi nõukaaja viimastel aastatel, kui peresse õnnestus poolsurnud ERAZ muretseda, siis sellel paukusid pidevalt. Aga eks seal olidki teiste jäägid. Oli vastik küll, kui istme alt (sel ju istud ratta peal) jälle mürts käis ja uks lahti vajus...
Samas pole minu käest läbi käivas autopargis (omad ja tööautod) rehvi lõhkemist enam aastaid ette tulnud. Ikka visinal hommikuks tühjaks, süüdlaseks kruvi või muu metalljurakas...
Jääl võib küll kaldepoolse rehvi altminek pöördumatult teelt ära viia, aga kuulge, see ei juhtu ju mitte sekundiga, vaid paari-kolme jooksul. Peale pauku jätkab auto pea sekundi endises suunas.
Krusadega on suti teine lugu - kui ikka täiskoorma all läheb kurvi või kalde "alumine" rehv eest, siis võib olla ohutum lasta põllule ära, selmet iga hinna eest teel hoides lõpetada allamurtud veljega kraavis külili...
Mugav ega meeldiv rehvi lõhkemine muidugi pole. On neid matakaid üle elatud küll. Kunagi nõukaaja viimastel aastatel, kui peresse õnnestus poolsurnud ERAZ muretseda, siis sellel paukusid pidevalt. Aga eks seal olidki teiste jäägid. Oli vastik küll, kui istme alt (sel ju istud ratta peal) jälle mürts käis ja uks lahti vajus...
Samas pole minu käest läbi käivas autopargis (omad ja tööautod) rehvi lõhkemist enam aastaid ette tulnud. Ikka visinal hommikuks tühjaks, süüdlaseks kruvi või muu metalljurakas...