20-11-2019, 10:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2019, 17:34 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(19-11-2019, 11:00 AM)2715 Kirjutas: ... Pigem loodaks, et väljas olles lähema 8 aasta jooksul üle ei pea värvima...Piltidelt paistab, et krunt läks otse liivapritsitud pinnale?
On siingi foorumis üsna levinud arusaam, et liivapritsitud terasdetailid peaks enne kruntimist terasharjaga üle harjama.
Ise seda ei poolda, kuna minule ütlesid liivapritsijad selle harjamise oleva täiesti mõttetu ning hea karedusega pinna rikkumisena.
Antud kabiini harjamine oleks olnud ka iseenesest täiesti arulagedalt suur töö. Samas võiks vast mõne teise värvi alla minema detailiga seda proovida. Nt. kapotti ei ole veel piltidel näha.
Kui nüüd üks suur ja sile detail (nt. kapott) teha teistmoodi ja traktor läheb õue seisma, siis saaks edaspidi hinnata, et kas see terasharjaga harjamine on ka reaalselt roostekindluse suhtes vajalik või liigitub tegelikkuses NSR teemaks ja osad mehed teevad tõsise näoga tühja tööd.
Aga traktori ehitus on väga ilus ja põhjalik, edu edaspidiseks!