25-11-2019, 11:20 AM
(25-11-2019, 10:54 AM)tonis278 Kirjutas: Asi võtab üsna koomilised pöörded juba
Aku sisetakistuseks 5-30millioomi on mõõdetud palju targemate inimeste poolt kui mina ja üleüldse tõstatati see sisetakistus väitega, et 15V 0,2mA pole võimalik akut laadida. Kes tõstatas, pole minu asi siin näpuga näidata.
Kes nüüd eelnevad leheküljed uuesti läbi loeb, näeb, et minu eesmärk ei olnud mitte 20A vaid just nimelt 0,2A aku parema tervise huvides. 15V 0,2mA tingimuste loomiseks on transformaatorid olemas, küll aga tööstuslikud seadmed suurte reguleerimisvõimalustega. Ehk siis mitte taskukohased.
Aga see selleks. Usun, et selle arutelu võib ammendatuks lugeda.
Kui muidu aru ei saa võta üks reguleeritava PINGEGA toiteplokk (pinge ja voolu mõõtmise võimalusega). Pane juhtmed akule külge ja hakka kruttima.
Proovi
* Kas saad pinge 15-16V peale (sinu väide) kruvida nii, et vool jääks 0,2A?
* Piirates voolu 0,2A peale tõuseb pinge kui kõrgeks?
* Kas näidud on ajas muutuvad või püsivad?
* Proovi neid katseid korrata erineva suurusega akudega (näiteks mootorratta ja auto akud).