19-12-2019, 22:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2019, 22:12 PM ja muutjaks oli Mahno.)
(19-12-2019, 18:43 PM)DevilDeVille Kirjutas: Seda jewro kuue asja sai neilt spetsiaalselt uuritud ja mingi mäletamatu ootamise tulemina tuli ametlik kiri, et ikka võib panna vanema malli mootoreid ka. Aga see iseehitatud auto teema on jah selline, et mõistlik seletada - kerekuju on käsitööna juhuslikult selline saanud, nagu ta parasjagu on. Sest sealsete ametmeeste meelest ei tohi teise auto juppidest keret valmistada. Samas, kui Volvo sedaanist pikapi võib teha küll, sest see on ju ikkagi sama auto päeva lõpuks jne. Üldiselt on suhtumine seletamatult ambivalentne - maskvissile võin kasvõi seitsmesajahepase põrgukassi mootori panna a iseehitatud kastikal 53-e kabiini kasutamine on saatanast.
Ambivalentsus pole siin asjakohane termin.
Ühel juhul on sul ümberehitatud auto. Kes paneb tagaluuktõstuki või vintsi, kes teeb limusiinist kastika. Ikkagi - sul on tehase auto, mille sa kohandad enda vajaduste jaoks.
Teisel juhul on sul omalooming. Sel juhul nõutakse sul oluliste detailide ise ehitamist.
Vaja oleks otsustada, kas seaduse mõttes on kasulikum ümber ehitada lincoln kastikaks (siis jääb passi lincoln koos ümberehitusloaga) või teha ise auto nullist, aga siis sa ilmselt ei või kasutada tehasekabiini ja võid maksimaalselt GAZ-i kaugelt meenutava asja teha. Autoga sõitmise seisukohalt on suht poogen, mis sul passis on tegelikult, tee seda, mida on lihtsam legaliseerida.
Gaz ümberehitus ei tule vist kõneks, sest antud komplektis ainuke VIN koodiga säiliv detail on lincolni raam. Gaz VIN on ka ilmselt raami oma, mida aga ei kasutata.
MNT ametisse valmisehitatud asjaga laekumine tundub cool mõte, aga kui seda ei õnnestu legaliseerida, oled raisanud hulga aega, raha ja vaeva, aga sõita ikka ei saa.
Ülbitseda MNT ametis ka ei tasu, sest jäme ots on nende käes. Parem tasuks neid veenda, et sul on tõsine plaan ja saada keegi kaasa mõtlema.