27-12-2019, 09:46 AM
(26-12-2019, 11:16 AM)2715 Kirjutas:(26-12-2019, 00:24 AM)meli666 Kirjutas: Enda 82-l poltidega ja need koledasti logisesid keermetes. Pluss torupuksid pesades ligadi logadi. Peaks ka miskit ette võtma, enne kui miskit halba juhtub.
Silindri kronsteiniga aga ei maksa nalja teha sest kui seal poldid järgi annavad rebib ta ära ka jõuvõtuvõlli ümberlülituse võlli ja kui tagumised poldid viimasena sisse jäävad siis tagasilla korpusel tükid välja ja pärast pole muud teha kui kahe käega pead hoida.
Mul ka olid need asjad liikunud ja seega tiftid said uued kulumist arvestava mõõduga ja poldiavad ilusti ära puhastatud keermepuuriga ja tikud jõuga põhja kinni keeratud.
Jätkumutrid lasin pooleks ja seibid said ka treitud paksemad.
Kinni andis igatahes keerata 600+Nm jõuga.
Mul on ka täis tripper nende silindri kronsa kinnitustega ühel traktoril viimasel ajal. Kuidas see kinnitus seal peaks üldse olema? Pole olnud au sed aalgosadeks veel kunagi võtta. Minul mingeid tifte pole, on vaid poltidega see kronsa kinni. Osad poldiavad aga logisevad, keeran neid pidevalt kinni. Ksf 2715 ehk oskab anda mingit hea dnõu, kuidas ja mida seal ette võtta, et asi päris katski ei läheks?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170