27-12-2019, 22:10 PM
(27-12-2019, 09:46 AM)saarrand Kirjutas: ...Osad poldiavad aga logisevad, keeran neid pidevalt kinni.
Originaalis on stopperplekid ka, mis kahte polti omavahel ühendavad ja lahtikeeramise välistavad.
Olen näinud ka, et kronstein on keevitatud tagasilla kaane külge kinni. Natuke ehk abiks on, kuigi porr lahendus.
Kunagi üks targem mees treis spetsiaalsed natuke suurema läbimõõduga ja keermeosaga poldid äraloksunud avadesse. Nii et keerata oli sisse neid raske.
Kuna endal ka sama töö ees millalgi, siis kasutan ka seda ülemõõdulise treitud poldi lahendust ilmselt. Aga teen Ksf 2715 mõtte järgi ja tuleb samuti tikkpolt. Siis saavad need üks kord paika ja ehk ka püsivalt. Näiteks tagasilla kaane eemaldamiseks ei pea siis hädalisi keermeid uuesti häirima, vaid piisab mutrite ärakeeramisest.
Probleemseks kohaks on küll ülemõõduliste tikkpoltide tegemisel materjali ja keerme tugevus. Õli sees võib nad karastada, aga palju see juurde nüüd annab.