11-01-2020, 22:44 PM
(19-12-2019, 16:35 PM)stihl Kirjutas: Eilehommikust Wheeler Dealerit järgi vaadates selgus, et TR6 on hoopis sakslaste joonistatud disain.
Ehk siis Karmann`is, Osnabrückis, kritseldati ta esmaselt paberile.
Mine siis võta kinni, on briti auto või ei ole.
Selle Karmanni disaini kõige ägedam külg on see, et TR6 täiesti uutmoodi välimus saavutati eelmisele, TR4 ja TR5/TR250 kerele vaid uusi väliseid paneele külge pookides. Isegi uksed on sama kujuga - ehkki rangelt võttes mitte täpselt samad.
Auto ehitamisel on ühelt poolt vaadates väga vähe juhtunud ja teiselt poolt äärmiselt palju juhtunud. On langenud mõned otsused, näiteks. Esimene otsus on see, et seni lihtsalt neljakäiguline käigukast saab enesele overdrive'i. Teiseks on leitud mootori ehitaja, millest saab ehk millaski natuke lähemalt rääkida. Kolmandaks on hoolega ehitatud seda kohta, kus hobiautod elada saavad. Mul ei ole koduhoovis praegu garaaži ning olukorras, kus hobisõidukeid on tekkinud päris mitu, on mingi suurem varjualune vajalik. No ja kui juba varjualune on, siis võiks seal ka tööd teha saada. Nii siis sai paari semuga seljad kokku pandud ning üks suurem ruum renditud - kokku pealt 200 ruutmeetri. Sinna tuleb kodu päris mitmele putitamist vajavale autole ning seega on vajalik päris suur hulk erinevaid võimekusi - tõstukist korraliku keevituseni. Tollmõõdus tööriistugi läheb vaja praeguse seisuga vähemalt kolmele autole. See renditud ruum aga ei ole praegu veel sugugi töökojaks valmis ja seega tuleb praegu hoolega sooja ilma ehitamiseks ära kasutada. Kui kõik läheb plaanide kohaselt, siis peaks uue nädala lõpuks esimene auto paljudest uue katuse alla saama. See ei saa küll ilmselt Triumph olema

Auto ise on praeguseks vähe tähelepanu saanud. Uus generaator on kapoti alla koha leidnud ja istus sinna kenasti. Rihmaseib sai võetud vanalt generaatorilt, sest Valmeti oma on märkimisväärselt suurem. Et võllid on erinevad, tuli vana rihmaseibi treipingiga tutvustada, aga igatahes on see nüüdseks paigas. On tõenäoline, et homme saab elektrimasin ühendatud ning siis saab näha, kas aku ka laadima hakkab

