13-01-2020, 01:40 AM
Tänane päev tõi teadmise, et katkiste generaatorite vahetamine tervete vastu on üks äärmiselt tululik tegevus - hulk seni autot kimbutanud elektrimuresid kadusid kui nõiaväel. Nii näiteks lõpetas laadimise märgulamp süüte sissekeeramisel alaliselt põlemise ning tundub ka, et iseeneslik aku tühjenemine on ära kadunud. Asi vajab küll pikemat vaatlemist, kuid esimesed märgid on head.
Nüüd tuleb vaadata, kuidas auto tagumise otsa lambid põlema saaks, ja seejärel võiks uurida, mis värk nende lisakaugtuledega on, et need vaid hädavaevalt hõõguda viitsivad. Lisakauged ise saavad küll niikuinii välja vahetatud. Ma ei hakka praegu ütlema, mille vastu, sest liialt puristlik see lahendus ei ole. See-eest annab valgust.
Selle kõigega on natuke kiire, sest kohe lähinädalail hakkab ka mootor koos käigukastiga kerest/raamilt irduma ning siis on juba palju tegemist paljude muude asjadega.
Nüüd tuleb vaadata, kuidas auto tagumise otsa lambid põlema saaks, ja seejärel võiks uurida, mis värk nende lisakaugtuledega on, et need vaid hädavaevalt hõõguda viitsivad. Lisakauged ise saavad küll niikuinii välja vahetatud. Ma ei hakka praegu ütlema, mille vastu, sest liialt puristlik see lahendus ei ole. See-eest annab valgust.
Selle kõigega on natuke kiire, sest kohe lähinädalail hakkab ka mootor koos käigukastiga kerest/raamilt irduma ning siis on juba palju tegemist paljude muude asjadega.