23-01-2020, 11:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2020, 11:36 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(23-01-2020, 10:49 AM)stennadi Kirjutas: USAs juba tükk aega vesinikuautod müügis, aga probleem sellest, et majanduslikku mõtet pole. Vesinik on kallis ja tanklavõrk on hõre. Tasuvus pidi lähemas perspektiivis tõenäoline oleama aga suuremate sõidukite (bussid, veoautod) puhul. Hetkel on see Mirai selline elustiili auto nagu elektriautod seda on.Vesinikautode väljatöötamise üks paralleeleesmärk on justnimelt odava ja rohelise vesiniku tootmine. Seda siis vee elektrolüüsi läbi nt. päikese, tuule v. hüdro elektrienergia ülejääkidest.
Ideaalplaan olekski selline, et kui toimub elektrienergia ületootmine siis see suunatakse vesiniku tootmisesse, millest saab vesinikuautosid tankida v. siis teistpidi jälle elektri kätte kui nt. elektrienergia lühiajaline alatootmine on.
Praegu muidugi toodetakse vesinikku üldiselt maagaasist ning rohelisust mina siis väga hetkel ei näe. Samas saaks ju kindlasti välja töötada "rohelise vesiniku" indulgentsid vesinikautodele analoogselt elektriautodega, mis paberite järgi võrgust ainult "rohelist energiat" tarbivad.