22-01-2020, 17:23 PM
Teie garaazist peaks leidma nii doonori kui kleepsude kujundaja ju

(22-01-2020, 22:38 PM)MeelisV Kirjutas: Vesinik tuleb varsti peale.Varsti kindlasti mitte.
https://www.toyota.co.uk/new-cars/new-mi...et-mirai#1
(23-01-2020, 10:49 AM)stennadi Kirjutas: USAs juba tükk aega vesinikuautod müügis, aga probleem sellest, et majanduslikku mõtet pole. Vesinik on kallis ja tanklavõrk on hõre. Tasuvus pidi lähemas perspektiivis tõenäoline oleama aga suuremate sõidukite (bussid, veoautod) puhul. Hetkel on see Mirai selline elustiili auto nagu elektriautod seda on.Vesinikautode väljatöötamise üks paralleeleesmärk on justnimelt odava ja rohelise vesiniku tootmine. Seda siis vee elektrolüüsi läbi nt. päikese, tuule v. hüdro elektrienergia ülejääkidest.
(23-01-2020, 13:55 PM)wagoneer Kirjutas: ...Eesti esimene (Pärnu) vesinikutankla on aastaid pooleli olnud. Kuna hiljuti oli see jälle uudistes, siis on hea siia ka kronoloogia välja tuua:
Kas Eestis kusagil ka vesinikku juba muidu tankida saab,või peab selleks Soome sõitma?
(23-01-2020, 14:46 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Mina ei usu ka vesiniku võidukäiku. Reaalselt on see ikkagi üks elektrienergia salvestamise viis, autos tehakse ju kütuseelemendiga vesinikust elektrit. Hetkel on tavaaku ees plussiks "laadimise" kiirus aga akutehnoloogia arenedes ei näe väga tulevikku sellel.Rohelise vesiniku võidukäik on tegelikult juba käimas ning selle peamine eesmärk on päästerõngaks olemine süsinikuheitmete vähendamisel:
(23-01-2020, 14:46 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Mina ei usu ka vesiniku võidukäiku. Reaalselt on see ikkagi üks elektrienergia salvestamise viis, autos tehakse ju kütuseelemendiga vesinikust elektrit. Hetkel on tavaaku ees plussiks "laadimise" kiirus aga akutehnoloogia arenedes ei näe väga tulevikku sellel.Vesinikku saad ka ju tavasisepõlemismootoris põletada (gaas nagu CNG või LPG), heitmed eriti puhtad. Kas ja kui palju mootorit ümber tuleb ehitada paraku ei oska öelda.