25-01-2020, 00:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2022, 00:02 AM ja muutjaks oli 2715.)
Pole laialt aega tegeleda aga midagi siiski on muutunud valmimise suunas.
Esiteks sai ära lahendatud probleem miks mootor järjest halvemini käima hakkas kui teda käivitada vaja oli.
Selle põhjus selgus kohe küttefiltri kaane mahavõtmisel sest kopsik oli papijuppe täis ja kummist puks oli ka ära lagunenud.
Läks kohe tuju ära sest need asjad pani eelmine omanik suvel sisse kui proovikäivitust tegime.
Igatahes pump tuli maha võtta ja algosadeks sest kummijuppe muudkui tuli välja plunsrite vahelt ja oleks juba hakanud Boschi pumpa peale ehitama aga puhastamise käigus ilmnes et plunsrid olid tihedad ja muud siseosad väga ilusad.
Igatahes pump sai kokku pandud ja kuna stendi pole siis treipingis reguleerisin kütusekogused võrdseks ja pritsenurga ka ning võttis see üritus aega 2 täit tööpäeva.
Kindlasti oleks kiiremalt saanud aga tahtsin juuksekarva poolitada ja kütusekoguste erinevused said viie milliliitri sisse liitri kohta nii tühikäigul kui 2800 pöörde juures.
Siis pump peale, pritsenurk paika ja käib väga mahedalt ning ühtlaselt, kuid vahel pöörded hüppasid.
Sai siis ilma regulaatorikaaneta mängu jälgitud ja süüdlaseks lõtkud hammaslati ja regulaatori hoova vahel.
Selle vastu sai pandud väike vedru splindiavadest seda süsteemi pinges hoidma ja nüüd käib nagu välismaa masin kohe...
Õlitussüsteem ja jahutus said ka ära pestud ning peale pesuõli uus filter ja 5w40 sisse.
Kuna termostaat oli sees Wahler, aastaarv 92 ja avanes täpselt 88c juures ning lõpuni 90c juures siis muud seletust pole et tuli tehasest sellega...
Igatahes mootor läheb ülikiirelt soojaks ja õlijahuti soojendab õli ka üles koos mootoriga, mis kindlasti mõjub kütusekulule ja mootori tervisele hästi.
Hüdrosüsteem sai ka valmis ja ära testitud ning lekked kõrvaldatud.
Roolisüsteemiga oli probleem, et keeras rattaid nii jõuliselt et painutas roolihoova ära.
Manomeeter vahele ja kohe selge, et reguleeritud 200bar peale.
Sai 100bar peale reguleeritud nagu ette nähtud ja kadus ära ka rooli äkilisus ning läks oluliselt tundlikumaks.
Rooli pöördeid äärest ääreni on vasakule 2 ja paremale 2,3 umbes.
Rooli dosaator on ka täiesti vaikne ning pole mingit sisinat kuulda kuigi kabiini küljes jäigalt kinni.
Hüdrosüsteem sai kiirliited ette kummalegi poole suunaga ettepoole ja sellised otsad mis tulevad lahti kui jõuga tõmmata mitte ei tõmba torustikku kaasa.
Taga on ka olemas korgid, mille asemele saab kiirliited keerata kui vaja peaks olema.
Kabiini põrandale sai ka peaproov tehtud et kõik asjad sobiksid.
Asjad sobisid, kuid iste on raske ja istmealune plaat ka ning seepärast sai ta ära poolitatud et kui midagi vaja saab tagaosa kiirelt üles võtta istet puutumata.
Tagaaken sai ka ära mõeldud.
Pilt ei näita küll hästi välja, kuid kõik rippsüsteem on näha ja haakimist mugav teha.
Kõrvale vaadates silmade kõrguselt on selline vaade:
Kui küünitada näeb tõmmitsa kette ja jõuvõtuvõlli otsas kardaaniristi.
Seega võib kabiini metallitööd lõppenuks lugeda ja peale põhja värvimist saab sisu tegema hakata ning elektrit.
Kütusepaak on hetkel murelaps, sest üle 65 liitri ei punnita ühele poole ära aga kahele poole kuidagi ei tahaks.
Umbes nii peaks ta paiknema ja ära käima lihtsalt et asjadele ligi saada.
Tuleb lihtsalt põhi Hardoxist teha ja loota, et küljest ära ei sõida aga see alles kavand ja vabalt võib juhtuda et ei tulegi selline, kuid sellest järgmine kord.
Esiteks sai ära lahendatud probleem miks mootor järjest halvemini käima hakkas kui teda käivitada vaja oli.
Selle põhjus selgus kohe küttefiltri kaane mahavõtmisel sest kopsik oli papijuppe täis ja kummist puks oli ka ära lagunenud.
Läks kohe tuju ära sest need asjad pani eelmine omanik suvel sisse kui proovikäivitust tegime.
Igatahes pump tuli maha võtta ja algosadeks sest kummijuppe muudkui tuli välja plunsrite vahelt ja oleks juba hakanud Boschi pumpa peale ehitama aga puhastamise käigus ilmnes et plunsrid olid tihedad ja muud siseosad väga ilusad.
Igatahes pump sai kokku pandud ja kuna stendi pole siis treipingis reguleerisin kütusekogused võrdseks ja pritsenurga ka ning võttis see üritus aega 2 täit tööpäeva.
Kindlasti oleks kiiremalt saanud aga tahtsin juuksekarva poolitada ja kütusekoguste erinevused said viie milliliitri sisse liitri kohta nii tühikäigul kui 2800 pöörde juures.
Siis pump peale, pritsenurk paika ja käib väga mahedalt ning ühtlaselt, kuid vahel pöörded hüppasid.
Sai siis ilma regulaatorikaaneta mängu jälgitud ja süüdlaseks lõtkud hammaslati ja regulaatori hoova vahel.
Selle vastu sai pandud väike vedru splindiavadest seda süsteemi pinges hoidma ja nüüd käib nagu välismaa masin kohe...
Õlitussüsteem ja jahutus said ka ära pestud ning peale pesuõli uus filter ja 5w40 sisse.
Kuna termostaat oli sees Wahler, aastaarv 92 ja avanes täpselt 88c juures ning lõpuni 90c juures siis muud seletust pole et tuli tehasest sellega...
Igatahes mootor läheb ülikiirelt soojaks ja õlijahuti soojendab õli ka üles koos mootoriga, mis kindlasti mõjub kütusekulule ja mootori tervisele hästi.
Hüdrosüsteem sai ka valmis ja ära testitud ning lekked kõrvaldatud.
Roolisüsteemiga oli probleem, et keeras rattaid nii jõuliselt et painutas roolihoova ära.
Manomeeter vahele ja kohe selge, et reguleeritud 200bar peale.
Sai 100bar peale reguleeritud nagu ette nähtud ja kadus ära ka rooli äkilisus ning läks oluliselt tundlikumaks.
Rooli pöördeid äärest ääreni on vasakule 2 ja paremale 2,3 umbes.
Rooli dosaator on ka täiesti vaikne ning pole mingit sisinat kuulda kuigi kabiini küljes jäigalt kinni.
Hüdrosüsteem sai kiirliited ette kummalegi poole suunaga ettepoole ja sellised otsad mis tulevad lahti kui jõuga tõmmata mitte ei tõmba torustikku kaasa.
Taga on ka olemas korgid, mille asemele saab kiirliited keerata kui vaja peaks olema.
Kabiini põrandale sai ka peaproov tehtud et kõik asjad sobiksid.
Asjad sobisid, kuid iste on raske ja istmealune plaat ka ning seepärast sai ta ära poolitatud et kui midagi vaja saab tagaosa kiirelt üles võtta istet puutumata.
Tagaaken sai ka ära mõeldud.
Pilt ei näita küll hästi välja, kuid kõik rippsüsteem on näha ja haakimist mugav teha.
Kõrvale vaadates silmade kõrguselt on selline vaade:
Kui küünitada näeb tõmmitsa kette ja jõuvõtuvõlli otsas kardaaniristi.
Seega võib kabiini metallitööd lõppenuks lugeda ja peale põhja värvimist saab sisu tegema hakata ning elektrit.
Kütusepaak on hetkel murelaps, sest üle 65 liitri ei punnita ühele poole ära aga kahele poole kuidagi ei tahaks.
Umbes nii peaks ta paiknema ja ära käima lihtsalt et asjadele ligi saada.
Tuleb lihtsalt põhi Hardoxist teha ja loota, et küljest ära ei sõida aga see alles kavand ja vabalt võib juhtuda et ei tulegi selline, kuid sellest järgmine kord.