30-01-2020, 13:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2020, 14:09 PM ja muutjaks oli Meistrimees.)
(30-01-2020, 12:33 PM)saarrand Kirjutas: Tänan info eest. Täitsa huvitav plaan. Oskad sa kommenteerida, kas see osa, mis on mootorilt jõu ülekandmiseks kombainile, on ka Niva osa või mõni muu aretus? Endal Niva kokkupuude viimane vast umbes aastast 1995...See pildil on ja originaal sidurikoda koos pikendiga. Rihmaseib on originaalis nelja soonega(mootoripoolne) ja lisaks teine seib purusti tarbeks(purustiga masinaid oli väga vähe ja need ratsiti hiljem kinnituspoltide alla ise) Hüdroveoga Jenisseil on see pikendi lühem ja mootor on nihutatud enam masina keskele, sest mootori teises otsas radikate all on veomootori pump.
Lisaks on erinevus sidurikodades sõltuvalt kas on starteri või käivitusmootoriga variant. Kõik jupid on vahetatavad. Midagi aretama ei pea.