03-02-2020, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2020, 11:21 AM ja muutjaks oli 2715.)
(02-02-2020, 00:15 AM)juss Kirjutas: Kas panid süüte "kõhu tundega" järgi?Esialgu panin pritsenurga lihtsalt hooratta augu järgi aga seal on 2 auku ja autoga kaasas olnud materjalides kästakse panna selle augu järgi mis esimesena tuleb kui mootor autol ja teise järgi kui traktoril ning aukude vahe on umbes 22mm.
Kui igav kunagi hakkab siis võid kraadid ära mõõta, mind täitsa huvitab...
Kui plaanid 3000 pööret mootorile siis süütenurk võiks jääda 28-35 kraadi. Ise arvan, et üle 30 peaks küll olema, kuna juba 2200 pöörde mootoril on ette nähtud kuni 26 kraadi.
Palju turbo rõhku tootma on plaan panna?
Mootor ise käib 2800 pööret tahhomeetriga mõõtes nagu ettenähtud ja ülelaaderõhku saab ainult küttekogusega mõjutada kuna heitgaasi turbost möödalaskmise võimalust pole.
Kirjade järgi on "Davlenija nadduba 0,12 MPa ja ilma koormuseta pole võimalik seda ka kuidagi esile kutsuda.
Eks töötamisel tuleb keerata selline küttekogus et seda ei ületaks.
Kuna aga Bakuu pole enam meie, siis liigse suitsu korral tuleb korrektor külge keerata.