04-02-2020, 12:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2020, 12:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kõhutunne, isiklik kogemus ja paikvaatlused paarikümne aasta vältel. Ei ole teadus: ei ole kordusi ega purunenud detailide omaduste määramist.
Ribadeks lastakse kastid kas A: reaalse vägivallaga (näiteks kasutatakse velge vintsina) või B: on tegu kehva detailiga. Seda viimast esineb järjest enam uute varuosade puhul![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
Peamine kasti rikke põhjus minu tutvusringkonnas on hammasratta purunemine. Enamus jägi andnud hammasrattaid on kasutaja kannatamatusest või lollusest freesitud pea poole kitsamaks enne, kui metall järele annab. Kusjuures päris tihti on freesijad töötanud kunagi ammu...
Võrrelge tänase 200+ kW kasti võlle-hammasrattaid russi omadega. Kumb on tummisem?
Just samal põhjusel piiratakse paljudel nüüdisaegsel traktoritel mootori toodetavat pöördemomenti suurte ülekandearvude puhul, kui pöördemoment võib hakata ületama ülekande tugevusvaru.
Ribadeks lastakse kastid kas A: reaalse vägivallaga (näiteks kasutatakse velge vintsina) või B: on tegu kehva detailiga. Seda viimast esineb järjest enam uute varuosade puhul
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
Peamine kasti rikke põhjus minu tutvusringkonnas on hammasratta purunemine. Enamus jägi andnud hammasrattaid on kasutaja kannatamatusest või lollusest freesitud pea poole kitsamaks enne, kui metall järele annab. Kusjuures päris tihti on freesijad töötanud kunagi ammu...
Võrrelge tänase 200+ kW kasti võlle-hammasrattaid russi omadega. Kumb on tummisem?
Just samal põhjusel piiratakse paljudel nüüdisaegsel traktoritel mootori toodetavat pöördemomenti suurte ülekandearvude puhul, kui pöördemoment võib hakata ületama ülekande tugevusvaru.