20-02-2020, 13:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2020, 13:49 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(20-02-2020, 01:42 AM)Marvin Kirjutas: End korrates - mulle tundub, et oleks tore, kui eksperthinnangu alusel saaks saaks kultuuriväärtust omavaks tänavakõlbuliseks hobisõidukiks tunnistada ka muude kriteeriumite alusel kui seda on vabrikust väljasõitmise korras olemine. See tähendaks mõistagi seda, et eksperte peaks ka muudest valdkondadest olema,
Kui mängu tulevad "kultuuriväärtust" hindavad eksperdid siis läheb kohe pekki nagu läks Baskini teatriga. Lisaks meenub muidugi ametnik Eesti Tollist, kes annab hinnanguid kollektsioonväärtust omavate ja mitteomavate sõidukite kohta. Tema töölaualt tulnud otsusega (teadmiseks tulevastele taastajatele/kollektsioneerijatele) on kuulutatud Mosse 401 mitte kollektsioneerimis väärtust omavaks autoks. Kindlasti on see nimekiri pikem ja rasvasem.
Kultuuriväärtus on kindlasti Tartu-1. Kui natuke fantaseerida, siis teoreetiliselt võiks see auto saada üliharuldase Eesti kollase numbrimärgi, kui number oleks eesmärk omaette.