03-03-2020, 23:37 PM
Huh, tegusad päevad ja õhtud on olnud. Paraku ei ole kogu see toimekus saanud väljundit Triumphi poole - ka muid tegemisi on olnud. Hobigaraaž sai mootoripuki, näiteks. Tõstuki ümbrus sai valgust juurde ning üks katkine aknaauk, mille kaudu lumi ja vesi pööningule ja sealtkaudu garaaži põrandale pääses, sai kinni pandud. Loodetavasti saab nüüd millaski ka garaaž ise kuivemaks. Homme peaks juba tulemusi näha olema. No ja tööriistu sai ka juurde ostetud. K-Rauta annab praegu Ryobi akumutrikeerajat mõistliku hinnaga ning et sama tootja kollaseid akutööriistu on meil teisigi, sai see soetatud. Tundub toimivat. 400 Nm on meie vajadusteks usutavasti piisav, tuhandese Makita ostmist ma ausalt öeldes isegi ei kaalunud - seda akukaost on ilma veel ühe tööriistafirma pildile toomisetagi liiast.
Esimeseks tööülesandeks sai uus tööriist hooratta poltide lahtitäristamise. See käis ludinal, isegi liialt ludinal. Igatahes tuli hooratas maha märkimisväärselt lihtsalt. Järgmiseks kohtub see kusagil treipingiga ning kaotab hoogsalt kehakaalu.
Edasi sai toimetatud selle nimel, et mootor maha saaks. Kapott maha, radiaatori ümbris maha, paisupaak ja aktiivsöepurk maha, väljalaskekollektor küljest ära, radiaator ära, jahutusvenilaatori tiivik maha, risttala esivedrustuse vahelt lahti, peotäis muid polte ka valla ning praeguseks olemegi nii kaugel, et homme võiks mootori välja tõsta. Praegu seisab see kinni kahe mootoripadja ning tõstuki käpa peal, irdumisest peaks teoreetiliselt lahutama 4 polti.
Täna helistas ka plokikaanelihvija. Sisselaskeklapid on kutud, väljalaskel pole viga midagi. Nüüd on vaja natuke mediteerida klappide osas ning lõplikult ära otsustada, missugune nukkvõll remonditud mootorisse pista. No ja kõige põnevam hetk on veel ees - teadasaamine, mis seal mootori alumises pooles siis tegelikult toimub. Peale mõõduka kolina siis
.
Pilte saab homme.
Esimeseks tööülesandeks sai uus tööriist hooratta poltide lahtitäristamise. See käis ludinal, isegi liialt ludinal. Igatahes tuli hooratas maha märkimisväärselt lihtsalt. Järgmiseks kohtub see kusagil treipingiga ning kaotab hoogsalt kehakaalu.
Edasi sai toimetatud selle nimel, et mootor maha saaks. Kapott maha, radiaatori ümbris maha, paisupaak ja aktiivsöepurk maha, väljalaskekollektor küljest ära, radiaator ära, jahutusvenilaatori tiivik maha, risttala esivedrustuse vahelt lahti, peotäis muid polte ka valla ning praeguseks olemegi nii kaugel, et homme võiks mootori välja tõsta. Praegu seisab see kinni kahe mootoripadja ning tõstuki käpa peal, irdumisest peaks teoreetiliselt lahutama 4 polti.
Täna helistas ka plokikaanelihvija. Sisselaskeklapid on kutud, väljalaskel pole viga midagi. Nüüd on vaja natuke mediteerida klappide osas ning lõplikult ära otsustada, missugune nukkvõll remonditud mootorisse pista. No ja kõige põnevam hetk on veel ees - teadasaamine, mis seal mootori alumises pooles siis tegelikult toimub. Peale mõõduka kolina siis
.Pilte saab homme.
