Kompressioon külma- ja sooja mootoriga
#5

Mõõtsin üht oopli C20XE R4 mootorit (surveaste 10,5). Külma mootoriga oli ühe silindri puhul madalavõitu - kas põhjus saab olla muu, kui mõõteviga? Sel silindril tegin külmana ka korduse (vahepeal kruvisin nn baromeetri lahti+kinni), tulem jäi samaks.
Tulemid (külm vs soe):
1. 8,5 vs 12,5
2. 11 vs 12+
3. 11,7 vs 13
4. 11 vs 12+

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: Ishijupp - 02-05-2009, 15:27 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: pannkook - 02-05-2009, 15:45 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: Ishijupp - 03-05-2009, 11:59 AM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: argo1974 - 03-05-2009, 14:04 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: 13piisab - 08-03-2020, 14:02 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: Romka - 08-03-2020, 15:35 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: v6sa - 08-03-2020, 23:43 PM
RE: Kompressioon külma- ja sooja mootoriga - Autor: spitfire - 09-03-2020, 01:37 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne