25-03-2020, 21:41 PM
Mis on valesti õlireservuaariga kahvelkärul, kui selle allalaskmisel õlipaak üle ajama hakkab? Ja järgmiseks tõstmiseks loomulikult õli väheks jääb.
Säärane, kuid mitte sama: https://www.youtube.com/watch?v=m76nufp_K3w
Tõstab, hoiab ja langetab, nagu peab. Aga kui tahta kolmandikust rohkem tõsta, tuleb õli paaki juurde valada ja alla laskmisel siis jälle välja imeda. Või põhjustada keskkonnakatastroof.
Õhutamine, allalaskmisasendis lingiga käepidemega pumbates, mingit mõju alatule käitumisele ei avalda.
Õli on peenem hüdroõli ja katsetuste käigus korduvalt vahetunud
Olla kogu aeg nii käitunud ja sellega ka elatud. Teoorias peaks tõstmisega pumpatõmmatud õli sinna ka jääma ja pudeli ülesanne on tegelda termopaisumise järelmitega. Praktikas jookseb õli välja.
Kummist õlipudeli originaalkork on kadunud ja selle asemel on tolline torupime, mis ei sulge paaki tihedalt. Kas see on vajalik?
Säärane, kuid mitte sama: https://www.youtube.com/watch?v=m76nufp_K3w
Tõstab, hoiab ja langetab, nagu peab. Aga kui tahta kolmandikust rohkem tõsta, tuleb õli paaki juurde valada ja alla laskmisel siis jälle välja imeda. Või põhjustada keskkonnakatastroof.
Õhutamine, allalaskmisasendis lingiga käepidemega pumbates, mingit mõju alatule käitumisele ei avalda.
Õli on peenem hüdroõli ja katsetuste käigus korduvalt vahetunud

Olla kogu aeg nii käitunud ja sellega ka elatud. Teoorias peaks tõstmisega pumpatõmmatud õli sinna ka jääma ja pudeli ülesanne on tegelda termopaisumise järelmitega. Praktikas jookseb õli välja.
Kummist õlipudeli originaalkork on kadunud ja selle asemel on tolline torupime, mis ei sulge paaki tihedalt. Kas see on vajalik?