20-04-2020, 00:37 AM
Viimatisest postitusest siin on omajagu aega mööda läinud. See ei tähenda, et millestki kirjutada pole olnud - lihtsalt muid toimetusi on ootamatult palju olnud.
Kõige olulisem teadmine, mis vahepeal on tekkinud, on see, et mootoril tegelikult ikka oli vända pikilõtk - ma lihtsalt ei suutnud lihtsal viisil seda tuvastada. Kui vänt kord mootoris liikuma sai, siis oli näha ikka päris uhket pikikolksu. Ja karterit alt võttes ootas ees ka kardetud üllatus - pikilõtkusaaled karteri põhjas. Niisiiis läks sellega täpselt nii halvasti kui kõik TR6 mootoreid käsitlevad raamatud hirmutavad - vänt tuksis ja raamsaalepukid ka. Lähevad sellesse riiulisse, kus on need jupid, mida praegu remontida ei ole majanduslikult mõistlik, ehkki tehniliselt on see kindlasti kuidagi võimalik. Vanade autode tükke ei tõuse minu käsi ära viskama - pagan teab, millal see vana tükk minu või kellegi teise unelmate sõiduki elu päästab.
Need olid siis halvad uudised. Et kurja ennustavaid märke oli õhus enne kapaga, siis see mind tegelikult ei üllatanud. Ja et üllatust ei olnud, siis oli juba uuritud, kust uue mootori saada võiks. Juhtumisi oli üks selline kusagil kellegi laoriiulis täitsa olemas ning juba paar päeva liigub see Ühendet Kuningriigist Eesti poole. Eelarve läheb küll käest ära, kuid seegi ei ole mingi sürpriis. Ma ei tea mitte ühtegi hobiautoprojekti, mille puhul seda varem või hiljem ei juhtuks
.
Nii et nüüd siis ootan. Ootan mootorit. Kui see kohal, siis saab sotti, mismoodi asi edasi liigub. Probleemiks on, et lisaks mootorile on auto liikumahakkamiseks vaja ka käigukasti, kuid see on parajasti kusagil keset Prantsusmaad. Mul pole kahtlust, et ma selle sealt kätte saan, kuid kuna ja kuidas see aset leidma saab on täna täitsa teadmata.
Kõige olulisem teadmine, mis vahepeal on tekkinud, on see, et mootoril tegelikult ikka oli vända pikilõtk - ma lihtsalt ei suutnud lihtsal viisil seda tuvastada. Kui vänt kord mootoris liikuma sai, siis oli näha ikka päris uhket pikikolksu. Ja karterit alt võttes ootas ees ka kardetud üllatus - pikilõtkusaaled karteri põhjas. Niisiiis läks sellega täpselt nii halvasti kui kõik TR6 mootoreid käsitlevad raamatud hirmutavad - vänt tuksis ja raamsaalepukid ka. Lähevad sellesse riiulisse, kus on need jupid, mida praegu remontida ei ole majanduslikult mõistlik, ehkki tehniliselt on see kindlasti kuidagi võimalik. Vanade autode tükke ei tõuse minu käsi ära viskama - pagan teab, millal see vana tükk minu või kellegi teise unelmate sõiduki elu päästab.
Need olid siis halvad uudised. Et kurja ennustavaid märke oli õhus enne kapaga, siis see mind tegelikult ei üllatanud. Ja et üllatust ei olnud, siis oli juba uuritud, kust uue mootori saada võiks. Juhtumisi oli üks selline kusagil kellegi laoriiulis täitsa olemas ning juba paar päeva liigub see Ühendet Kuningriigist Eesti poole. Eelarve läheb küll käest ära, kuid seegi ei ole mingi sürpriis. Ma ei tea mitte ühtegi hobiautoprojekti, mille puhul seda varem või hiljem ei juhtuks

Nii et nüüd siis ootan. Ootan mootorit. Kui see kohal, siis saab sotti, mismoodi asi edasi liigub. Probleemiks on, et lisaks mootorile on auto liikumahakkamiseks vaja ka käigukasti, kuid see on parajasti kusagil keset Prantsusmaad. Mul pole kahtlust, et ma selle sealt kätte saan, kuid kuna ja kuidas see aset leidma saab on täna täitsa teadmata.