23-04-2020, 09:37 AM
(22-04-2020, 18:07 PM)Laanekas Kirjutas:(22-04-2020, 14:42 PM)oltsberg Kirjutas: Kas keegi teab, milline keere on muruniiduki väntvõlli otsas? Tundub standardne ja ajas muutumatu asi olevat, sest nii 2001 toodetud B&S mootoril kui ka mõne aasta vanusel Kawasakil on ühesugune polt. Aga milline? Tera kinnitust siis mõtlen.Kui Briggs siis on seal suure tõenäosusega UNC keere, äkki 1/4-20 võib-olla 5/16-18. Kas tera käib alla vasakkeermega ei suuda mu lihasmälu hetkel meelde tuletada
Keere on õigetpidine. Poldi läbimõõt on 9,4mm, samm umbestäpselt 1mm (supleriga ei saa täpselt mõõta, 1mm kamm pole päris tema ise, järgmine kamm on 1,25, mis on juba väga palju). Mis see siis tollide keeles olla võiks?
Väike (võibolla väga loll mõttekäik) parema esirehvi kulumisest.
Autod on projekteeritud nii, et telgedevaheline 50:50 kaalujaotus saavutatakse täislasti korral. Seega enamus ajast istub rohkem massi esisillal. Ja see jaguneb ebavõrdselt. Enamusel põikimootoriga autodel on mootori rihmaseib kunde poolel, seega jõuagregaadi masskese on rohkem paremal. Ok, juht küll tasakaalustab seda oma ihuga, aga kui autos istub ka kunde... Olen tähele pannud, et tühjal autol tundub võrdse rehvirõhu korral parem esirehv rohkem lössis olevat. Mõnedel jaapanlastel, millel rihmaseib vasakul, on vastupidi. Kas "saladus" ei või olla siin?