24-04-2020, 17:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2020, 17:18 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(22-04-2020, 22:31 PM)v6sa Kirjutas: Sest teeserval on rohkem sodi ja seal annab rehv libisema, kui kuskil keegi peab järele andma. Ülekannete järgi on auto ju "esiveoline". Seda muidugi eeldusel, et sillajooks on paigas ja auto pole romb.
see vist ainuke usutav põhjendus - et "kusagilt peab järele andma". Mu peakuju ei taha aga võtta seda, et see nii konkreetselt ühel rattal avaldub. Aga ju siis määrab tõesti ülekaane kuidagi (kuidas?), et eelkõige tahetakse libisema panna esiratast ning silla enda kaalujaotus on ilmselt üksi sõites selline, et juhipoolsel rattal on massi rohkem. Ning kui need kaks asja järjest kokku panna, siis üritataksegi just seda kõrvalistuja ratast nn läbi libisema panna.
aga miks ikkagi esisilla ja tagasilla ülekannete konfliktis kulumine just esisillal väljendub? Tühjana on masina kaalujaotus 52-48, juht ja ka kõrvalistuja lisavad pigem massi esisillale. Miks ei kulu emb-kumb tagaratas, kuna seal on massi siiski natuke vähem?
teoorias saaksin vist esi-ja tagasilla ülekandeid (meenutan, et ees siis 3,74 ehk aeglasem, taga 3,70 ehk kiirem) ühtlustada, kui hoiaksin ees kõrgema rõhu ja-või taga madalama rõhu? Masin on ses osas omapärane, et kandevõimet on alla 500kg ja tagarehvide rõhud on ette nähtud "kuni 3 reisijaga 2,1bar, täislastis 3,2bar" . Jube suur vahe selle ca 200kg lisatava massi tõttu. Aga ju siis insener on asja läbi mõelnud ja on põhjus
(ees on vastavad numbrid 2,3bar ja 2,5bar)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"