09-05-2020, 08:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2020, 18:28 PM ja muutjaks oli juss.)
(09-05-2020, 00:31 AM)2715 Kirjutas: ... ebameeldiva üllatusena hakkab uus kõige kõvemate vedrudega korv ja korralike katetega ketas libisema juba 0,4bar ülelaaderõhu juures ja seega rohkem kütet ei saagi peale keerata praegu.
Kahekettaline aga ei mahu sidurikoja sisse ära ja see on mõttekoht mis edasi teha.
Jõudu on muidugi piisavalt ka selle 0,4bar rõhuga sest see turbo erinevalt tehaseomast ei tekita väljalaskele üle 0,2bar vasturõhku võrreldes originaaliga mis suudab tekitada 1,1bar väljalaskesse ja 0,9 sisselaskesse...
Huvitav kas midagi kahe silma vahele jäänud komplekteerimisel või jupi kvaliteet nii palju langenud sest see sidurikorv koos keraamilise kettaga kannatab tavapärasel kasutamisel 200Hp ja 1000Nm, alles maksimumi võttes hakkab sidur libisema, siis ka päästis coca-cola
Ei ole ise väga palju näppinud seda kahe kettalist sidurit aga ideeliselt kui ketaste vaheline plaat teha õhemaks nagu võistlus siduritel (6-8mm) ja sidurikoda pikemaks teha (siduriketas + vaheplaadi paksus) näiteks kasutades käivitusmootoriga vaheplaate, mis saab välisringil kokku keevitad. Ja loomulikult vaja ka pikemat käigukasti võlli siis võik täitsa toimida, siduriketta südamikul vist peab ühe poole pealt nuute ka maha lõikama, et kettad kõrvuti mahuks...