15-05-2020, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2020, 09:23 AM ja muutjaks oli Meistrimees.)
(15-05-2020, 00:11 AM)AMG Kirjutas:See on 50-ne hooratas küll. Pane mingi sirge latt peale ja mõõda latist kulunud pinnani ja siis ka latist poldipeadeni. Poldi pead peaks olema katte jagu all pool. Kulunud on ka ikka palju. Kui oleks võimalus siis paneks treipinki ja laseks tööpinna tasaseks ja selle tekkinud randi ka maha ning siis seda poltidealust pinda ka vastavalt madalamaks.(14-05-2020, 15:42 PM)Meistrimees Kirjutas:Siin on pildid mis tegin hoorattast:(14-05-2020, 14:24 PM)AMG Kirjutas: TereKas sul on mtz 50 hooratas või 240-ne oma. See, mille pilt siin üles riputatud on kuulub 240 mootorile, sest korv on distantspukside otsas. Kas sa paned sinna ikka õiget ketast. 50-ne ketas on väiksema läbimõõduga 325 mm. 240-nel aga 340 mm. Pannes lahtiselt ketta hoorattale, siis ei tohiks needid ja hoorattapoldid kokku saada. Kuidas on lood hoorattapoltidega. Kas on vana malli poldid, mille fikseerimiseks on poldi peades avad läbi puuritud traadi jaoks? Või on stopperplekiga variant, kus kolm polti on ühe plekiga fikseeritud. Või on topitud uuemad poldid paksude plankseibidega?
Aga kas keegi teab kui palju on süvendist kuni siduriplaadini see vahemaa.. ise sain kuskil 2cm.
Kõik see kokku ongi probleem.
Ilma pildita on ennustamine.
Mõõtsin 240 hooratta süvendi sügavuseks 17 -18 mm. Pole päris uus, aga kulumiseranti ka veel pole. Kuna ketast õigetpidi pannes on ketta laiakslöödud neediotsad kettaga tasapinnas, siis kogu see 17-18 mm on hoorattapoltide päralt. Ketta kuludes katte jagu vähem.
Lihtsam viis.
Kui masin töötab harva ja vähe, siis võiks ka ketast modida paksemate katete näol. Või nagu ka pakutud, siis lasta poldipäid madalamaks kolmandiku võrra.