19-05-2020, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2020, 23:15 PM ja muutjaks oli meli666.)
(19-05-2020, 22:00 PM)Brrr Kirjutas: See klapp peaks olema küll õhu juhtimiseks. Kui õigesti mäletan, siis tuli sealt klapist gaasikeevituse paarisvoolik düüsi juurde, vooliku otsas oli kolmik, kolmiku ühes otsas oli kraan. Kui kraan lahti teha, siis klapil rõhk langes ja pani õhu kinni. Proovi kiirliite ülemine pool lahti lasta, siis peaks õhu sulgema.
Ok, tänan. Proovin. Ilmselt siis keegi ennem miskit vahelt välja visanud. Ma praegu ära ei hammusta läbi, et paarisvoolik küll düüsi juurde. Aga miks see kolmik seal vajalik on koos õhukraaniga? Kas lihtsalt edasi tagasi vooliku sulgemisest ei piisa. Ehk siis samamoodi nagu praegune see lühike jupike, aga kraan lihtsalt vahele.
Praegu oli halb tegutseda ka, tuli tulla lõpetamiseks mahuti juurde. Düüsi otsast aga seniaeg liiv jookseb ja ei ole kerge ka selle voolikuga liikumine. Õhu liikumine on arvestatav.
Uuematel pritsidel on vist liiva sulgemis klapp ka lisaks õhu omale. Kui õhu kinni saab, siis seda kaudu ikka liiva jookseb siibri kaudu voolikusse, kuna mahutil ju jääksurve sees.
Ostsin Clemco düüsi. On teine päris hea. See otsa ehitus annab tagasipõrke kaitse.
Düüsiga oli kaasas ka üks tabel. Hea vaadata, mis avaga palju õhku vajab teatud surve juures.
Ütleks, et vastab tõele. Siiski lõpp asi oleneb sellest, palju liiva ka siibrist peale lasta. Liiv ju täidab ka düüsi ava pritsimise ajal.