26-05-2020, 09:48 AM
Soojakuveo jätkuks veel paar nüanssi, millest veo tellija pole ehk üleliia teadlik, kui igapäevaselt selles maailmas sees pole.
Esiteks tõstmine. Eeldades, et soojaku raskuskese on keskel, jääb ideaalse platsi olemasolul, st ilusal kõrvalesõitmisvõimalusel soojaku maast lahti kergitamine kraana keskmest u. 6...6,5m kaugusele. Soojaku kaaluks võtame nt 4t, sest midagi muud pole meile vist praegu öeldud, lisame sinna juurde puusalt tonni jagu tõstevahendeid (traavers pluss ketid) ning tonni jagu tambovit. 6-tonnist tõstevõimet kuue meetri kauguselt suvaline hüdrotõstuk aga ei saavuta, selle jaoks on keskmisest suuremad poisid ehk lauale jäävad ainult Arula, Sintravella ja võib-olla ka Abiveod.
Teiseks tõstmine teise nurga alt. Nii pikk asi tahab igal juhul traaversit, seda aga keskmisel tellingutõstjal niikuinii ei ole ning ühe veo pärast seda ka ei ostetaks, isegi kui kraana jaksaks. Küll aga on see ülalmainitutel niikuinii olemas, aga see on lihtsalt veel üks põhjustest, miks suvaline nurgatagune selle töö jaoks ei sobi
Kolmandaks vedu. 9,4m pikkune koorem tõstukiga sooloautol oleks seaduserikkumine ning eeldab poolhaakega vedu. See tähendab teist autot, teist juhti jne. Kui klient kirjutab suvalisse ettevõttesse, et "mul on vaja", siis tegemist ei ole lapsepõlvesõbraga, kellele võiks õnnestuda auk pähe rääkida, et "mis see paar meetrit ülemõõtu ikka on...". Nende jaoks on tegemist tööga, kus seiklusi pole vaja tühja koha pealt otsida.
Eelnevalt on võimalik klient öelnud, et "teda ei huvita, millega tõsta" ning "teda ei huvita, millega vedada". Sellisel juhul ei ole vast kõige mõistlikum ka ilma nüanssidesse minemata või neid teadmata veofirmasid siunata, et need tööd ei taha teha, sest nemad on need, keda PEAB huvitama. Iga viimne kui detail. Alates sellest, kuidas ligi saab, kuni selleni, et juhil on kaasas koormakinnitusvahendid.
Esiteks tõstmine. Eeldades, et soojaku raskuskese on keskel, jääb ideaalse platsi olemasolul, st ilusal kõrvalesõitmisvõimalusel soojaku maast lahti kergitamine kraana keskmest u. 6...6,5m kaugusele. Soojaku kaaluks võtame nt 4t, sest midagi muud pole meile vist praegu öeldud, lisame sinna juurde puusalt tonni jagu tõstevahendeid (traavers pluss ketid) ning tonni jagu tambovit. 6-tonnist tõstevõimet kuue meetri kauguselt suvaline hüdrotõstuk aga ei saavuta, selle jaoks on keskmisest suuremad poisid ehk lauale jäävad ainult Arula, Sintravella ja võib-olla ka Abiveod.
Teiseks tõstmine teise nurga alt. Nii pikk asi tahab igal juhul traaversit, seda aga keskmisel tellingutõstjal niikuinii ei ole ning ühe veo pärast seda ka ei ostetaks, isegi kui kraana jaksaks. Küll aga on see ülalmainitutel niikuinii olemas, aga see on lihtsalt veel üks põhjustest, miks suvaline nurgatagune selle töö jaoks ei sobi
Kolmandaks vedu. 9,4m pikkune koorem tõstukiga sooloautol oleks seaduserikkumine ning eeldab poolhaakega vedu. See tähendab teist autot, teist juhti jne. Kui klient kirjutab suvalisse ettevõttesse, et "mul on vaja", siis tegemist ei ole lapsepõlvesõbraga, kellele võiks õnnestuda auk pähe rääkida, et "mis see paar meetrit ülemõõtu ikka on...". Nende jaoks on tegemist tööga, kus seiklusi pole vaja tühja koha pealt otsida.
Eelnevalt on võimalik klient öelnud, et "teda ei huvita, millega tõsta" ning "teda ei huvita, millega vedada". Sellisel juhul ei ole vast kõige mõistlikum ka ilma nüanssidesse minemata või neid teadmata veofirmasid siunata, et need tööd ei taha teha, sest nemad on need, keda PEAB huvitama. Iga viimne kui detail. Alates sellest, kuidas ligi saab, kuni selleni, et juhil on kaasas koormakinnitusvahendid.