31-05-2020, 09:59 AM
(30-05-2020, 08:39 AM)juss Kirjutas: Kindlasti katseta ka erinevat pritsenurka.Selle küttekogusega on nii, et palju rohkem pole kuskilt tulemas kui suurima võimsusega katsel.
Täitsa huvitav oleks näha graafikut kui kompott ilusti toimib, praegust ilmselge on kütusepuuduse/gaasihoovastiku põhjustatud selline graafik.
Vähemalt see pump selles seades rohkem ei anna kui ehk 200 hobust venitaks välja.
Kindlasti peab pumbale korrektori panema sest kui ikka nii keerata, et lõpus paras oleks siis algul suudab ta sellist asja teha, et turborõhk tuleb märksa hiljem ja niigi hakkab juba hilja puhuma.
Lisaks hakkab veel enne pööretepiirajani jõudmist küttekogus vähenema sest regulaatori vedru ei saa töötada on ja off reziimis.
Praegu aga jääb mootoriga tegelemine pausile sest asi toimib ja mõõta nagunii enne ei saa kui jõuvõtuvõllile 1000 pööret ei saa.
Pigem tundub ahvatlev loobuda ridapumbast ja minna üle Boschi ve elektrilisele pumbale.
Suudab see muuta ka pritsenurka ja saada on kuni 14mm plunser.
Elektroonika aga võtta Vw pealt sest seda on üle maailma nii palju näpitud et nagu dünoga tegeleja ütles et tema oskab sellega teha kõike.
Ma siis küsisin mida ta teeks ja ta pakkus välja, et õhulugejast loobuda, jättes anduritest vaid sisselaske temperatuuri ja ülelaaderõhu anduri ning pööreteanduri ja elektrilise gaasipedaali.
Käsigaasi aga lahendaks kiirushoidja baasil, et sätid jalaga sobivad pöörded, vajutad kiirushoidja peale ja saab veel nuppudest + ja - muuta.
Vaja maha võtta siis nupust välja ja pärast sisse tagasi.
Tundub väga mugav süsteem olevat ja lahendab palju probleeme ära nagu seismajätmine, käsigaas, kabiini liikumisel muutuv gaasihoova asend ja turborõhule reageerimine.