09-07-2020, 13:09 PM
Marko Kirjutas:Tavaliselt koputamine abistab kui on rootor ja harjad kulunud, põrutab uuesti ühendusse. Eks ta ajutine abi ole.Raivo Kirjutas:Moodsad autod ei taha, et paak tühjaks sõidetakse. Pump jääb kuivale ja kooleb jahutuse puudumise kätte.
Mul käis suht kähku, paar korda sain veel käima ja siis oli black out.
Aastakümneid tagasi sai sel teemal motamehega auto24s vaieldud, ta tegi loomkatse ja kuiv benapump kestis tunde käimist, pärast oli täiesti triksis-traksis. Seega on jutt paagi tühjakssaamise fataalsest mõjust õigustühised. Erandid muidugi vahest kinnitavad reeglit, aga harjavarrega elustatu puhul kahtlustaksin pigem kontakti.
106 on pandud ka 2,0 vts mootorit 120kw , seda küll ma ei tea mismoodi see ära mahutati või mis veovõllid... ja see loom tuleb ka kinni pidada pärast . Kõige lihtsam on 1,6 tu mootor 16 klapiline. 80kw on olemas ja sellele kerele piisav, lisaks mootor peaks suht bolt on peale minema. Sumpsi peab muutma pisut .
Loomulikult kere poolest oleks 205 parem , seal pisut suurem kapotialune lihtsam suuri mootoreid mahutada


Parim on see, et kodanik on õiget usku peugeot ikkagi
